نخستین دستبند هوشمند وان پلاس با سنسور SpO2 از راه می رسد

رسانه کلیک - نخستین دستبند هوشمند وان پلاس موسوم به OnePlus Band در تاریخ یازدهم ژانویه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد. این دستگاه به سنسور SpO2 مجهز شده و میزان اکسیژن خود را پایش می کند.  

نخستین دستبند هوشمند وان پلاس با سنسور SpO2 از راه می رسد

به تازگی تیزری از وان پلاس در آمازون پخش شده که نوید رونمایی از یک دستبند هوشمند را می دهد که قرار است برای فروش بصورت آنلاین روی وب قرار بگیرد. البته احتمال فروش این دستبند در فروشگاه های غیرآنلاین نیز وجود دارد.

همانطور که می دانید وان پلاس اخیرا از آماده سازی روی یک دستبند هوشمند به نام OnePlus Band خبر داده است. این شرکت در ۱۱ ژانویه (بیست و دوم دی ماه) به صورت رسمی از دستبند هوشمند خود رونمایی خواهد کرد. با این که این شرکت تا کنون هیچ اطلاعاتی درباره این محصول منتشر نکرده، اما گزارش ها حاکی از آن است که این محصول با قیمت 34 دلار به فروش می رسد.

شایعات حاکی از آن است که این محصول پوشیدنی دارای یک صفحه نمایش لمسی ۱.۱ اینچ امولد باشد. این محصول همچنین مجهز به سنسور ضربان قلب لحظه ای و یک حسگر SpO2 است که وظیفه اندازه گیری میزان اکسیژن خون را دارد. قابلیت مانیتور کردن خواب نیز از دیگر ویژگی های بارز این دستبند هوشمند است.

انتظار می رود که این محصول دارای ۱۳ حالت مختلف برای ردیابی تمرینات ورزشی باشد. این دستگاه از گواهی IP68 بهره مند بوده که آن را در برابر آب و گرد و خاک مقاوم می کند. گزارشی دیگر حاکی از آن است که کاربر می تواند با یک بار شارژ، به مدت چهارده روز از دستبند هوشمند وان پلاس استفاده کند.

وان پلاس با رونمایی از این محصول وارد رقابتی با شرکت هایی همچون شیائومی، ریلمی، آنر در بازار خواهد شد که همه آن ها برچسب قیمتی تقریبا مشابهی دارند.

باید دید که وان پلاس چطور خود را در بازار دستبند های سلامتی متمایز خواهد کرد.

ارسال نظر