نسخه 75 اینچی تلویزیون آنر اسمارت اسکرین X1 به زودی از راه می رسد

رسانه کلیک - تلویزیون های هوشمند آنر اسمارت اسکرین X1 با نمایشگرهای 75 اینچی به زودی روانه بازار می شوند. رزرو این محصول هم اکنون در برخی وب سایت های چینی آغاز شده است.

نسخه 75 اینچی تلویزیون آنر اسمارت اسکرین X1 به زودی از راه می رسد

کمپانی چینی آنر در اوایل هفته جاری از تلویزیون اسمارت اسکرین X1 جدید خود رونمایی کرده و به تازگی پوستری از این محصول را به نمایش گذاشته است.

تلویزیون های هوشمند آنر اسمارت اسکرین X1 به نمایشگر 75 اینچی مجهز شده اند. طبق گفته های کمپانی آنر، تلوزیون جدید بزرگ تر، زیباتر و هوشمندتر از مدل های قبلی است. پس می توان انتظار داشت که علاوه بر ارتقای داخلی، این دستگاه نه تنها از لحاظ اندازه، بلکه از جهات دیگر نیز بهبود پیدا کرده باشد. نسخه 75 اینچی تلویزیون آنر اسمارت اسکرین X1 به زودی عرضه خواهد شد، چرا که فرایند رزرو آن در برخی وب سایت های فروش آنلاین چین آغاز شد است.

آنر در اوایل سال 2020، سه نسخه مختلف سری X1 را روانه بازار کرد. این محصولات شامل نسخه های 50 اینچی، 55 اینچی و 65 اینچی می شوند. بنابراین جدیدترین تلوزیون علاوه بر داشتن صفحه نمایشگر بزرگ تر، از قیمت بالاتری نیز برخوردار است. کمپانی آنر پس از جدایی از کمپانی مادر (هواوی) و به منظور افزایش سهم بازاری خود، تلویزیون های سری X1 را معرفی کرده و در اختیار خریداران گذاشت.

طبق گزارش AVC، بازار تلویزیون در سال 2021 رونق پیدا می کند، خصوصا تلویزیون هایی که دارای نمایشگر های 65 و 75 اینچی هستند. طبق پیش بینی های انجام شده، بازار تلویزیون های مجهز به نمایشگرهای 65 و 75 اینچی به ترتیب با 2.6 درصد و 1.8 درصد رشد خواهد کرد. پس می توان گفت که تجارت نمایشگرهای بزرگ فعلا روند رو به افزایشی را در پیش گرفته و رقابت کمپانی های متعدد در سال جاری شدیدتر خواهد شد. کمپانی آنر نیز قطعا یکی از رقبای سرسخت به حساب می آید، چرا که قصد دارد تا سهم خود در بازار نمایشگر را بیشتر کند.

ارسال نظر