گجت Corsair TBT200 Thunderbolt 4 Dock با امکان پشتیبانی از دو نمایشگر 4K HDR معرفی شد

شرکت کورسیر به تازگی از رابط جدیدی به نام Corsair TBT200 Thunderbolt 4 Dock رونمایی کرده است که شامل 10 پورت بوده و اتصالات مختلف را برای کامپیوترهای ویندوز، مک و کروم بوک پشتیبانی می‌کند.

گجت Corsair TBT200 Thunderbolt 4 Dock با امکان پشتیبانی از دو نمایشگر 4K HDR معرفی شد

شرکت تجهیزات جانبی و سخت‌افزار رایانه کورسیر لوازم جانبی جدیدی به نام Corsair TBT200 Thunderbolt 4 Dock را عرضه کرده است. این دستگاه ده پورت اضافی را به کامپیوتر متصل شده اضافه می‌کند.

رابط جدید کورسیر شامل سه خروجی Thunderbolt 4 USB-C با سرعت انتقال 40 گیگابیت بر ثانیه است و چهارمین درگاه Thunderbolt 4 نیز به شما امکان می‌دهد گجت را به کامپیوتر خود متصل کنید. علاوه بر این، این محصول با دستگاه‌های Thunderbolt 3 هم سازگار است.

بدنه این داک از آلومینیوم ساخته شده و وزن آن 0.4 کیلوگرم است و ابعاد 222 در 83 در 25 میلی‌متری در اختیار دارد. این گجت شامل منبع تغذیه 150 واتی، کابل USB-C به DisplayPort 1 متری، کابل 0.8 متری Thunderbolt 4 USB-C به USB-C و یک کابل 1 متری USB-C به HDMI است.

داک Thuderbolt 4 همچنین دارای کارت خوان SD، کانکتور صوتی 3.5 میلی متری و پورت اترنت 2.5 گیگابایتی است. یک پورت USB-C 15 واتی آن می‌تواند داده‌ها را با سرعت 10 گیگابیت بر ثانیه انتقال دهد. این در حالی است که سه خروجی USB-A 7.5 واتی نیز می‌توانند این کار را انجام دهند.

این دستگاه را می‌توان تا 96 وات شارژ کرد و از طریق آن به دستگاه‌های متصل نیز شارژ می‌شوند. یک اسلات امنیتی Kensington هم به منظور جلوگیری از دزدیده شدن داک به شما کمک می‌کند. مانیتورهای دوگانه4K HDR را نیز می‌توان از طریق آداپتورهای کابل USB-C به HDMI و DisplayPort به دستگاه متصل کرد.

منبع : آخرین خبر

ارسال نظر