مک بوک پرو 16 اینچی اپل امسال از راه می رسد؟

رسانه کلیک - اطلاعات جدیدی در رابطه با محصولات اپل برای سال 2019 منتشر شده است. انتظار می رود امسال با مک بوک پرو 16 اینچی اپل ملاقات کنیم.

مک بوک پرو 16 اینچی اپل امسال از راه می رسد؟

در گذشته شاهد عرضه مک پرو 15 اینچی و 17 اینچی از سوی اپل بودیم. در سال های اخیر این شرکت تولید مدل 17 اینچی را متوقف کرده و به عنوان جایگزین، مدل 13 اینچی این محصول را روانه بازار کرده است.

در صورتی که به مدل 17 اینچی مک بوک پرو اپل علاقه داشتید، برای شما خبر خوبی داریم. بر اساس اطلاعاتی که به تازگی از سوی تحلیلگر معروف، مینگ چی کو در اختیار رسانه ها قرار گرفته است، مک پرو اپل با ابعاد بزرگتر نمایشگر امسال معرفی می شود.

گفته می شود مک پرو 16 اینچی اپل از طراحی جدیدی بهره می برد. در سال های اخیر، اپل از یک زبان طراحی ثابت برای لپ تاپ های خود استفاده کرده است. با توجه به این موضوع، عرضه مک بوک پرو 2019 با طراحی جدید، منطقی به نظر می رسد.

در حال حاضر اکثر لپ تاپ هایی که در بازار به فروش می رسند دارای صفحه نمایش 11، 13، 15 و یا 17 اینچی هستند، بنابراین عرضه محصولی با نمایشگر 16 اینچی تا حدودی عجیب به نظر می رسد.

کو در یادداشت جدید خود ادعا کرده لپ تاپ جدید اپل حداکثر از 32 گیگابایت رم بهره می برد. لازم به ذکر است؛ بالاترین نسخه کنونی اپل مک بوک پرو نیز دارای 32 گیگابایت رم است که البته تعداد کمی از آن وارد بازار شده است.

آقای مینگ چی کو تا به امروز اطلاعات دقیقی در رابطه با محصولات آینده اپل در اختیار رسانه ها قرار داده است. با توجه به این موضوع، انتظار می رود در آینده با مک بوک پرو 16 اینچی ملاقات کنیم.

اپل در رابطه با این محصول جدید خود اطلاعاتی را منتشر نکرده است. به احتمالا زیاد در آینده گزارش ها و شایعات بیشتری از این لپ تاپ در اختیار رسانه ها قرار می گیرد.

ارسال نظر