مک بوک پروی جدید به کارت گرافیک RX 5500M مجهز می شود؟

رسانه کلیک - به استناد اخبار و شایعات جدید، مک بوک پروی جدید اپل قرار است دارای یکی از جدیدترین و باکیفیت ترین کارت های گرافیک AMD باشد.

مک بوک پروی جدید به کارت گرافیک RX 5500M مجهز می شود؟

در سالی که گذشت، گزارش های متعددی مبنی بر تولید یک مک بوک پروی جدید توسط اپل منتشر شد. شواهد زیادی مبنی بر واقعیت داشتن این گزارش ها وجود دارد؛ با این حال بر خلاف شایعات، اپل از این دستگاه در 30 اکتبر رونمایی نکرد. در ادامه این مطلب همراه کلیک باشید تا به بررسی برخی از ویژگی های این مک بوک پروی جدید 16 اینچی بپردازیم.

مک بوک های اپل معمولا طراحی خیره کننده ای دارند. اگرچه پیش از این مک بوک ها به گونه ای طراحی می شدند که کاربران آن ها بتوانند صرفا از طریق مک بوک بر اطلاعات موجود در گوشی آیفون خود نیز تسلط داشته باشند، به نظر می رسد این رویه اکنون تغییر کرده باشد. اپل آیپد پرو را به عنوان ابزاری قدرتمند برای کاربران تولید کرد و با تولید مک بوک پروی 16 اینچی با پردازنده های 8 هسته ای اینتل، نگرانی های خود در زمینه لپ تاپ های کم قدرت را برطرف خواهد کرد.

اکنون تصویر جدیدی از این مک بوک منتشر شده است. آن چه در این تصویر به چشم می خورد، استفاده اپل از یک سیستم تشخیص اثر انگشت قدرتمند است که اجازه نقل و انتقالات مالی ایمن را به کاربر می دهد. پیش از این مشکلاتی در زمینه محل قرارگیری سیستم تشخیص اثر انگشت در مک بوک های اپل وجود داشت و اپل اکنون سعی کرده با جابه‌جا کردن این قسمت و همچنین محل دکمه Escape، این مشکل را نیز برطرف کند. علاوه بر این ها، شایعات حاکی از آن هستند که این لپ تاپ دارای کارت گرافیک رادئون RX 5300M یا RX 5500M است.

هر دوی این کارت گرافیک ها بر اساس معماری NAVI کمپانی AMD تولید شده اند. AMD از کارت گرافیک RX 5500 در گذشته رونمایی کرده است. این کارت گرافیک یکی از بهترین و باکیفیت ترین پردازنده های موجود در بازار است. در صورت استفاده از این کارت گرافیک در مک بوک پرو 16 اینچی، باید منتظر قیمت بالای آن باشیم.

ارسال نظر