مک بوک پرو 16 اینچی اپل جایگزین نمونه 15 اینچی آن می شود؟

رسانه کلیک - گزارش های زیادی در رابطه با مک بوک پرو 16 اینچی اپل منتشر شده و حال به نظر می رسد این محصول جایگزین مک بوک پرو 15 اینچی می شود.

مک بوک پرو 16 اینچی اپل جایگزین نمونه 15 اینچی آن می شود؟

بر اساس شایعات، اپل در حال توسعه مک بوک پرو 16 اینچی است. در صورتی که این شایعات صحت داشته باشند، مک بوک پرو 16 اینچی اپل در ماه اکتبر معرفی شده و با قیمت 3000 دلار به فروش می رسد ( مک بوک پرو 16 اینچی اپل با قیمت 3000 دلار وارد بازار می شود؟ ). این محصول به جای کیبورد پروانه ای به کیبورد سوییچ قیچی مجهز می شود.

به تازگی یک تحلیلگر به نام جف لین، به این موضوع اشاره کرده که مک بوک پرو 16 اینچی اپل جایگزین نسخه 15 اینچی آن می شود. همانطور که می دانید، نسخه 15 اینچی این محصول دارای نمایشگر 15.4 اینچی بوده که تفاوت چندانی با صفحه نمایش 16 اینچی ندارد. یکی دیگر از دلایلی که می توان به آن اشاره کرد، شباهت سخت افزاری این دو محصول است.

مک بوک پرو 16 اینچی مک بوک پرو 16 اینچی

مک بوک پرو 16 و 15 اینچی دارای پردازنده 45 واتی اینتل و کارت گرافیک مجزا خواهند بود. مک بوک پرو 13 اینچی اپل دارای تفاوت های زیادی با مدل 15 اینچی خود است که برای مثال می توان به استفاده از پردانده های 28 واتی سری U اینتل و گرافیک مجتمع Iris Plus اشاره کرد. بر اساس گزارشی که از سوی مینگ چی کو در اختیار رسانه ها قرار گرفته بود، مک بوک پرو 15 اینچی تا سال 2020 در بازار حضور خواهد داشت.

[irp]

بر اساس گفته کو، این لپ تاپ مانند نمونه 16 اینچی خود به کیبورد سوییچ قیچی مجهز می شود. در صورتی که شرکت اپل قصد رونمایی از این لپ تاپ جدید را داشته باشد، تا پیش از پایان سال جاری میلادی با آن ملاقات خواهیم کرد.

ارسال نظر