آیپد پرو 2020 به سنسور ToF مجهز می شود

رسانه کلیک - شایعات جدید حاکی از این هستند که کمپانی بزرگ اپل، برای بهبود عملکرد در زمینه عکسبرداری در دوربین آیپد پرو 2020 خود از سنسور ToF استفاده خواهد کرد.

آیپد پرو 2020 به سنسور ToF مجهز می شود

اگرچه آیفون های اپل همواره یکی از برترین دوربین ها را در میان گوشی های هوشمند بازار داشته اند، اما دیگر محصول این کمپانی، آیپدها هرگز در زمینه عکس‌برداری موفق نبوده اند. نه اینکه به کلی در این زمینه غیر قابل استفاده باشند، یعنی توانایی ثبت عکس های ساده و معقول را دارند، اما به طوری کلی تاکنون در این زمینه حرفی برای گفتن نداشته اند. اما حالا گزارش های منتشر شده از سوی The Elec نشان می دهد که آیپدهای پرو سال 2020 قرار است برخلاف گذشته، این بار قوی تر از هر زمان دیگری در زمینه عکسبرداری عمل کنند.

گزارش های منتشر شده حاکی از آن هستند که کمپانی اپل قصد دارد در دوربین آیپد پرو 2020 از سنسور ToF استفاده کند. سنسور ToF به منظور اندازه گیری فاصله بین سنسور و هدف مورد نظر استفاده می شود. گاهی اوقات از این سنسور در فناوری واقعیت افزوده برای ارائه مقیاس و چشم اندازی بهتر نیز استفاده می شود. پیش از این نیز تحلیلگر سرشناس، مینگ چی کو پیش بینی کرده بود که کمپانی اپل در گوشی های آیفون سال 2020 از سنسور ToF استفاده خواهد کرد.

آیپد اپل همواره محصولی کارآمد و سودمند به شمار می رود؛ از این دستگاه برای نقاشی، ادیت عکس، تایپ اسناد و کارهای مختلف دیگری استفاده می شود. حال با اضافه شدن سنسور ToF، می توان از آیپدها در مقیاس صنعتی و همچنین نقشه برداری سه بعدی استفاده کرد. با این حال، هنوز هیچ یک از این اخبار تایید نشده و بایستی منتظر انتشار رسمی این آن ها باشیم.

ارسال نظر