فروش 9.2 میلیون اپل واچ در سه ماهه چهارم 2018

رسانه کلیک - اپل در سه ماهه چهارم 2018 موفق به فروش 9.2 میلیون اپل واچ شده است. اپل در این بخش از بازار سهم بسیار بالایی دارد.

فروش 9.2 میلیون اپل واچ در سه ماهه چهارم 2018

اپل به صورت رسمی میزان فروش ساعت های هوشمند خود را اعلام نمی کند. این موضوع تا حدودی عجیب به نظر می رسد چرا که بر اساس آمارهای منتشر شده از سوی شرکت های مختلف، این محصولات فروش بسیار بالایی را در بازار تجربه می کنند.

با توجه به این موضوع، به آمار رسمی برای میزان فروش مدل های مختلف اپل واچ دسترسی نداریم. به تازگی Strategy Analytics میزان فروش ساعت های هوشمند اپل را اعلام کرده است.

اپل در سه ماهه چهارم سال گذشته میلادی موفق به فروش 9.2 میلیون اپل واچ شده است. لازم به ذکر است؛ این تعداد اپل واچ به فروشندگان این برند ارسال شده، بنابراین میزان فروش واقعی می تواند کمتر باشد.

فروش 9.2 میلیون ساعت هوشمند توسط اپل به معنای آن است که این غول فناوری در این بخش از بازار سهمی برابر با 50.7 درصد دارد. سهم اپل از بازار ساعت های هوشمند در مقایسه با سال 2017 کاهش داشته است.

اپل واچ

اپل در بازه زمانی مشابه در سال 2017 سهمی برابر با 60.4 درصد داشته است که در مقایسه با آمار کنونی، نزدیک به 10 درصد بیشتر است. اپل با وجود کاهش سهم، همچنان در بازار گجت های هوشمند حکمرانی می کند.

در سه ماهه چهارم 2018 پس از شرکت اپل، شرکت فیت بیت به چشم می خورد. این شرکت در این بازه زمانی سهمی برابر با 12.2 درصد داشته که در مقایسه با سهم 1.7 درصدی آن در سال 2017، رشد چشمگیری را نشان می دهد.

سامسونگ در رده سوم فهرست پرفروش ترین برندهای سازنده ساعت های هوشمند قرار می گیرد. این شرکت در این بازه سهمی برابر با 11.8 درصد داشته که در مقایسه با بازه زمانی مشابه در سال 2017، رشدی برابر با 1.2 درصد را تجربه کرده است.

ارسال نظر