مانیتور گیمینگ ایسر با پنل OLED رونمایی شد

رسانه کلیک - ایسر به تازگی از مانیتور گیمینگ CG552K رونمایی کرده که در سه ماهه سوم سال جاری روانه بازار می شود. این مانیتور 55 اینچی بوده و از پنل OLED بهره می برد.

مانیتور گیمینگ ایسر با پنل OLED رونمایی شد

بسیاری از گیمرها به‌جای مانیتور از تلوزیون های بزرگ استفاده می کنند که البته رفرش ریت پایین آن ها، تجربه بازی را به صورت چشمگیری کاهش می دهد. خوشبختانه شرکت ایسر به گروهی از کمپانی های دیگر پیوسته که وظیفه آن ها، ساخت نمایشگرهای مناسب برای بازی های PC است. بخش Predator این شرکت به تازگی در نمایشگاه CES 2020 از مانیتور گیمینگ CG552K رونمایی کرد است.

از ویژگی های این مانیتور جدید 55 اینچی می توان به رزولوشن 4K، همگام سازی انطباقی، پشتیبانی از فناوری G-Sync انویدیا و رفرش ریت 120 هرتز اشاره کرد. این دستگاه هوشمندتر از تلویزیون معمولی بوده و به یک سنسور روشنایی مجهز است که بسته به محیط پیرامون، روشنایی را بهینه سازی می کند. این مانیتور جدید همچنین دارای یک سنسور مجاورت بوده که در صورت تشخیص حضور کاربر، صفحه را روشن می کند.

مانیتور گیمینگ ایسر دارای گزینه های اتصالی متعددی است که از جمله آن ها می توان به سه پورت HDMI 2.0، دو دیسپلی پورت نسخه 1.4، یک پورت USB نوع C و دو پورت USB نوع A اشاره کرد. این مانیتور به یک جفت بلندگوی 10 واتی نیز مجهز بوده که در داخل آن تعبیه شده است. مانیتور گیمینگ CG552K قادر به پوشش 98.5 درصدی طیف رنگی DCI-P3 است. این مانتیور علاوه بر اجرای بازی، در زمینه کارهای اداری نیز عملکرد مناسبی دارد.

مانیتور گیمینگ ایسر

ایسر همچنین قصد دارد تا مانیتورهای پردیتور X32 و X38 را روانه بازار کند. مدل اول شامل یک نمایشگر 32 اینچی با رزولوشن 4K و رفرش ریت 144 هرتز و پشتیبانی از فناوری G-Sync Ultimate انویدیا می شود. این مانیتور علاوه بر گیمرها، می تواند توسط افراد حرفه ای نیز مورد استفاده قرار بگیرد. از خصوصیات دیگر آن می توان به حداکثر روشنایی 1400 نیت، گواهی DisplayHDR 1400 VESA و رنگ 10 بیتی اشاره کرد. این مانیتور از سه پورت HDMI 2.0، یک دیسپلی پورت نسخه 1.4 و چهار پورت USB از نوع C در کنار دو بلندگوی 4 واتی بهره می برد.

مدل X38 یک مانیتور 37.5 اینچی خمیده با رزولوشن +UWQHD است که از فناوری G-Sync انویدیا پشتیبانی می کند. این مانیتور ایسر دارای گواهی VESA DisplayHDR 400 و دقت رنگ دلتا E

ارسال نظر