کروم بوک های جدید ایسر از راه رسید

رسانه کلیک - کروم بوک های جدید ایسر به صورت رسمی معرفی شد. این محصولات به صفحه نمایش 11.6 اینچی مجهز شده و دارای طراحی هیبریدی هستند.

کروم بوک های جدید ایسر از راه رسید

در بازار لپ تاپ های زیادی به فروش می رسند که هر کدام به سیستم عامل مخصوص به خود مجهز شده و از نمایشگر با ابعاد متفاوتی بهره می برند. به تازگی ایسر از کروم بوک های جدید خود رونمایی کرده است.

کروم بوک های جدید ایسر از نمایشگر 11.6 اینچی بهره می برند که کاربران می توانند از آن ها به عنوان تبلت نیز استفاده کنند.

این محصولات با نام Spin 511 و Spin 311 به بازار عرضه می شوند. هر دو کروم بوک جدید ایسر دارای طراحی هیبریدی هستند. در همین راستا کاربران می توانند از این محصولات به عنوان لپ تاپ و یا تبلت استفاده کنند.

تفاوت اصلی میان این دو دستگاه، پردازنده های مورد استفاده در آن‌هاست. کروم بوک Spin 511 دارای نسل هفتم پردازنده های سری A شرکت AMD، پردازنده A4-9120SC است. این پردازنده از پردازنده گرافیکی Radeon بهره می برد.

ایسر برای تامین قدرت کروم بوک Spin 311 از پردازنده های تولیدی اینتل استفاده کرده است. کاربران می توانند این کروم بوک را مجهز به پردازنده اینتل سلرون N4000 و یا N4100 سفارش دهند.

کروم بوک ایسر 311 به صورت سفارشی با پردازنده AMD نیز به فروش می رسد؛ با این حال این نسخه از کروم بوک جدید ایسر فاقد طراحی هیبریدی است و کاربر تنها می تواند به صورت لپ تاپ از آن استفاده کند.

ایسر ادعا می کند کیبورد این محصولات در برابر نفوذ آب مقاوم بوده و همچنین ترک پد آن ها مشکلی با رطوبت ندارد. این کروم بوک های جدید ایسر از استاندارد نظامی MIL-STD 810 پشتیبانی می کنند که خبر از مقاومت بالای آن ها می دهد.

در رابطه با تاریخ عرضه و همچنین قیمت آن ها اطلاعاتی در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است.

ارسال نظر