ایرپاد 2 اپل بهار امسال با رنگ مشکی روانه بازار می شود

رسانه کلیک - اطلاعات جدید به عرضه ایرپاد 2 اپل در بهار سال جاری میلادی اشاره می کند. این محصول در نسخه ای با رنگ مشکی در اختیار خریداران قرار می گیرد.

ایرپاد 2 اپل بهار امسال با رنگ مشکی روانه بازار می شود

تا به امروز شایعات زیادی در رابطه با نسل دوم هدفون بی سیم اپل ، ایرپاد 2 در فضای مجازی منتشر شده است. بر اساس گزارشی که به تازگی از سوی Economic Daily News منتشر شده، ایرپاد 2 اپل همراه با پد شارژ بی سیم AirPower در بهار سال جاری میلادی وارد بازار می شود.

در این گزارش به این موضوع اشاره شده که اپل نسل دوم ایرپاد را در یک رنگ جدید روانه بازار می کند. خریداران می توانند این دستگاه را با رنگ سفید و یا رنگ مشکی سفارش دهند. انتظار می رود اپل جنس جدیدی را برای این هدفون و همچنین قاب آن در نظر بگیرد تا احتمال سر خوردن آن کاهش پیدا کند.

به احتمال زیاد قاب این هدفون ها از شارژ بی سیم پشتیبانی می کنند. بر اساس شایعات، ایرپاد 2 اپل در مقایسه با نسل گذشته بهبودهای زیادی را در زمینه ویژگی ها و قابلیت های خود تجربه خواهد کرد. بنابر بر گزارش ها، این هدفون با قابلیت های ویژه ای برای پیگیری سلامت کاربران معرفی می شود.

اپل کارایی محصولات پوشیدنی خود را در زمینه سلامتی افزایش می دهد. در گذشته شاهد این موضوع در اپل واچ بودیم. در رابطه با قیمت این هدفون اطلاعاتی به اینترنت راه پیدا نکرده است. این احتمال وجود دارد که قابلیت های جدید باعث افزایش قیمت آن در مقایسه با گذشته شوند.

علاوه بر اپل، سامسونگ نیز قصد دارد از نسل جدید هدفون های بی سیم خود با نام گلکسی بادز رونمایی کند. در گذشته نه چندان دور تصاویر این هدفون ها در رنگ مشکی به اینترنت راه پیدا کرده بود ( افشای تصویر سامسونگ گلکسی بادز مشکی رنگ ).

ارسال نظر