فروش کمتر از انتظار نسل دوم اپل ایرپاد در سه ماهه اول 2019

رسانه کلیک - نسل دوم اپل ایرپاد نتوانست مطابق پیش بینی ها در سه ماهه اول 2019 فروش داشته باشد. این موضوع یک شکست برای اپل محسوب می شود.

فروش کمتر از انتظار نسل دوم اپل ایرپاد در سه ماهه اول 2019

اپل ایرپاد با سهم بالای 50 درصد در بازار هدفون های بی سیم حکمرانی می کند؛ با این حال نسل دوم آن نتوانسته کاربران زیادی را نسبت به خرید خود ترغیب کند ( اپل 35 میلیون ایرپاد در سال 2018 فروخته است ).

بر اساس اطلاعاتی که به تازگی از سوی Counterpoint در اختیار رسانه ها قرار گرفته، سهم این هدفون بی سیم در مقایسه با سه ماهه گذشته تغییری نکرده که این موضوع نشان از فروش ضعیف نسل دوم آن دارد.

ذکر این نکته مهم است که اپل از نسل دوم ایرپاد در تاریخ 20 مارس رونمایی کرد که پایان سه ماهه اول 2019 محسوب می شود.

نسل دوم این هدفون بی سیم به جای تراشه W1، از تراشه H1 بهره می برد که کیفیت ارتباط بلوتوث را بهبود می دهد. این تراشه مصرف انرژی کمتر این هدفون را در پی دارد که بر اساس ادعای اپل، تا 50 درصد شارژدهی بالاتری در هنگام مکالمه از خود نشان می دهد.

در این هدفون کاربران با گفتن عبارت «Hey Siri» به این دستیار صوتی دسترسی پیدا می کنند. قاب این محصول از قابلیت شارژ بی سیم بهره می برد. در صورتی که آیفون های 2019 مطابق شایعات دارای شارژ بی سیم معکوس باشند، کاربران می توانند هدفون خود را توسط این گوشی های هوشمند شارژ کنند.

آمار منتشر شده از سوی Counterpoint، سهم دقیق شرکت ها از بازار هدفون های بی سیم را نشان نمی دهد؛ با این حال با نگاه به آن می توان به سهم بالای اپل ایرپاد پی برد.

فروش هدفون بی سیم اپل بسیار بالاتر از هدفون سامسونگ گلکسی بادز است. سامسونگ با استفاده از این هدفون موفق به شکست شرکت جبرا شده و در مقام دوم قرار گرفته است.

ارسال نظر