درآمد حاصل از فروش ایرپاد اپل در سال 2020 دو برابر می شود

رسانه کلیک - طبق پیش بینی های انجام شده، اگر روند فروش ایرپاد اپل در سال 2020 ادامه پیدا کند، حدود 85 میلیون دستگاه به فروش می رسد و درآمدی بالغ بر 15 میلیارد دلار به مالک آیفون خواهد رسید.

درآمد حاصل از فروش ایرپاد اپل در سال 2020 دو برابر می شود

طبق پیش بینی تحلیلگر معروف، تونی ساکوناگی روند رشد ایرپاد اپل به طرز شگفت انگیزی در سال 2020 ادامه پیدا خواهد کرد. وی همچنین تخمین زده که اپل با فروش ایرپادهای خود در سال جاری توانسته به درآمد 6 میلیارد دلاری دست یابد، البته این رقم ممکن است در آینده به دو برابر برسد.

طبق گفته های این تحلیلگر، اپل قادر است در سال 2020، 85 میلیون ایرپاد را به فروش برساند که در نتیجه آن، درآمدی حدود 15 میلیارد دلار عاید این شرکت آمریکایی می شود. اگر همین روند تا سال 2021 نیز ادامه پیدا کند، ایرپاد اپل به عنوان سومین تجارت بزرگ این کمپانی لقب خواهد گرفت.

ساکوناگی همچنین پیش بینی کرده که پس از سال 2020، رشد ایرپاد احتمالا به سبب اشباع بازار، با سرعت نسبتا زیادی تنزل پیدا می کند. وی اظهار داشته که با توجه به منحنی مربوط به رشد خارق العاده این محصول و گسترش سریع گوشی های آیفون و نهایتا اشباع بازار، درآمد ایرپادهای اپل در سال 2021 یا 2022 به طور قابل ملاحظه ای کاهش خواهد یافت.

ایرپاد اپل

البته عکس این موضوع نیز دور از انتظار نیست. کمپانی اپل دایما مدل های بروز شده ای از ایرپادهای خود را با بهبودها و ویژگی های جدید عرضه می کند. با اینکه رشد ایرپاد اپل احتمالا با نرخ فعلی ادامه نمی یابد، اما به طور قطع می توان گفت که این کمپانی از روش های جالبی برای ترغیب مشتریان جهت ارتقای نیمه منظم دستگاه های خود استفاده خواهد کرد.

علاوه بر ساکوناگی، دن ایوز نیز به تحلیل ایرپادهای اپل پرداخته است. طبق تخمین های وی، اپل توانسته تنها در رویداد جمعه سیاه و سایبر ماندی، حدود 3 میلیون دستگاه را به فروش برساند. از طرف دیگر، Asymco به تازگی اعلام کرده که اپل به زودی می تواند به درآمد 4 میلیارد دلاری حاصل از فروش هدست های خود در این فصل دست پیدا کند. این رقم بیشتر از درآمد ناشی از آیپاد در سال 2007 خواهد بود.

ارسال نظر