مدل های جدید بلندگوی Echo و Echo Dot معرفی شدند

رسانه کلیک – شرکت آمازون از ارائه مدل های جدید برای بلندگوی Echo و Echo Dot خبر داد. این محصولات به پنل LED مجهز شده اند و ساعات روز را نمایش می دهند.

مدل های جدید بلندگوی Echo و Echo Dot معرفی شدند

شرکت آمازون قصد دارد تا با ارائه بلندگوی Echo و Echo Dot جدید، اقتدار خود در دنیای اسپیکرهای هوشمند را حفظ کند. اولین نسخه اصلاح شده اکو، دیروز طی همایشی در شهر سیاتل به نمایش درآمد. مشخصات کلیدی و مهم این محصولات را در ادامه با یکدیگر مرور می کنیم.

بلندگوی اکو دات یک دستگاه کوچک مبتنی بر الکسا است که در آپدیت بعدی به ساعت دیجیتال نیز مجهز می شود. جالب اینجاست که زمان، روی خود دستگاه به نمایش در می آید و طراحان فضای اضافه ای را برای آن در نظر نگرفته اند. این نسخه در نگاه اول شباهت بسیاری با نسل قبلی Echo Dot دارد. اما اگر آن را به لحاظ فنی مورد بررسی قرار دهید، متوجه خواهید شد که درون آن یک پنل LED جاسازی شده که هرگاه اراده کنید، زمان دقیق را به شما نشان می دهد.

علاوه بر این، موارد دیگر همچون دمای محیط و زنگ اعلان نیز روی اکو دات نشان داده می شود و شما قادر خواهید بود تا با ضربه زدن به بدنه این دستگاه، به راحتی هشدار را غیر فعال کنید. بلندگوی Echo Dot یک وسیله کارآمد و چند منظوره است که با قیمت مناسب 59.99 دلار در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد. ناگفته نماند که زمان پیش فروش این دستگاه از همان دیروز آغاز شده است.

شرکت آمازون برای بلندگوی Echo معمولی نیز تغییرات متعددی را در سر دارد؛ هرچند که مشخصات ظاهری و معماری صوتی آن بسیار شبیه به نسل دوم اسپیکرهای اکو پلاس به نظر می رسد. این محصول از درایورهای نئودیمیومی، باس تقویت شده و اسپیکر ووفر 3 اینچی بهره می برد و جنس دیواره بیرونی آن از جنس پارچه است. مدل جدید Echo در چهار رنگ آبی، خاکی، دودی و خاکستری و با قیمت 99.99 دلار عرضه می شود. قیمت نسبتا پایین بلندگوی Echo و Echo Dot نشان می دهد که هیچ یک از این دستگاه ها به سرور هوشمند خانگی اکو پلاس مجهز نشده اند.

ارسال نظر