تولید هدست واقعیت افزوده اپل امسال آغاز می شود؟

رسانه کلیک - اطلاعات جدید به آغاز تولید هدست واقعیت افزوده اپل در سال جاری میلادی اشاره می کنند. این محصول سال 2020 از راه می رسد.

تولید هدست واقعیت افزوده اپل امسال آغاز می شود؟

در سال های گذشته شاهد انتشار گزارش ها و شایعات زیادی در رابطه با هدست واقعیت افزوده اپل در فضای مجازی بودیم. در حالی که اپل در رابطه با این دستگاه اطلاعاتی را منتشر نکرده است؛ تحلیلگر محصولات اپل به آغاز تولید این محصول در سال جاری میلادی اشاره می کند.

اپل در سال 2017 از نرم افزار خود برای فناوری واقعیت افزوده، ARkit رونمایی کرد؛ با این حال تا به امروز شاهد معرفی سخت افزاری برای این تکنولوژی توسط این شرکت نبودیم. در این چند سال اپل تمرکز خود را روی گسترش این نرم افزار برای دستگاه های موجود در بازار قرار داده است.

تحلیلگر معروف محصولات اپل، مینگ چی کو به تازگی به این موضوع اشاره کرده که اپل اواخر سال جاری میلادی تولید هدست واقعیت افزوده خود را شروع می کند. به نظر می رسد این هدست به عنوان یکی از لوازم جانبی آیفون معرفی می شود.

آقای کو اعتقاد دارد که هدست واقعیت افزوده اپل دارای نمایشگر مخصوص به خود است؛ با این حال قدرت پردازشی، ارتباط با دیگر محصولات و همچنین ردیابی کاربر توسط آیفون تامین و انجام می شود.

در سال های گذشته بسیاری از گزارش ها به این موضوع اشاره کرده اند که هدست واقعیت افزوده اپل در اواخر سال 2019 و یا اوایل سال 2020 در معرض دید عموم قرار می گیرد ( هدست واقعیت مجازی اپل به نمایشگر 8K و اینترنت پرسرعت مجهز می شود ).

در حال حاضر اپل در رابطه با وجود این محصول اطلاعاتی را در اختیار رسانه ها قرار نداده است. انتظار می رود در آینده گزارش ها و شایعات بیشتری در رابطه با این هدست واقعیت افزوده به اینترنت راه پیدا کند.

ارسال نظر