هدست واقعیت افزوده اپل احتمالا سال 2022 از راه می رسد

رسانه کلیک - اپل در حال توسعه هدست واقعیت افزوده به همراه عینک واقعیت افزوده است. بر اساس اطلاعات جدید، هدست این شرکت سال 2022 از راه می رسد.

هدست واقعیت افزوده اپل احتمالا سال 2022 از راه می رسد

بر اساس گزارش جدیدی که از سوی The Information در اختیار رسانه ها قرار گرفته، هدست واقعیت افزوده اپل در سال 2022 و عینک واقعیت افزوده آن سال 2023 وارد بازار می شود. در سال های گذشته شاهد انتشار شایعات زیادی در رابطه با محصولات واقعیت افزوده اپل بودیم. واقعیت مجازی و واقعیت افزوده آینده دنیای تکنولوژی را تشکیل می دهند؛ بنابراین سرمایه گذاری در این بخش منطقی به نظر می رسد.

در گذشته برخی تحلیلگران به عرضه این محصول در سال 2020 اشاره کرده بودند؛ با این حال اطلاعات جدید خبر از تاخیر در عرضه آن تا سال 2022 می دهند. هدست واقعیت افزوده اپل دارای کدنام M301 است و به نظر می رسد نسحه باریک تر Oculus Quest باشد، هدستی که در ماه مه معرفی شد. این هدست دارای قابلیت های واقعیت افزوده و واقعیت مجازی است و از دوربین های خارجی برای نقشه برداری از اطراف کاربر استفاده می کند.

هدست واقعیت افزوده اپل

این هدست اپل از صفحه نمایش با رزولوشن بالا بهره می برد. بر اساس اعلام کارمندان این شرکت، از سال 2021 از توسعه دهندگان درخواست می شود برای این هدست نرم افزار توسعه دهند. اپل پس از این هدست، عینک خود را وارد بازار می کند ( احتمال همکاری اپل و Valve برای تولید هدست واقعیت افزوده ).

انتظار می رود این عینک اپل تا یک دهه پس از معرفی، جایگزین آیفون شود. با توجه به اشباع شدن بازار گوشی های هوشمند، توسعه دستگاه های جدید منطقی به نظر می رسد. تا به امروز شرکت های زیادی مانند فیس بوک، مایکروسافت و گوگل سرمایه گذاری هنگفتی در این زمینه انجام داده اند ( هدست هولولنز 2 مایکروسافت با قیمت 3500 دلار وارد بازار شد ).

ارسال نظر