نسخه ارزان تر هوم پاد اپل با قیمت 199 دلار عرضه می شود

رسانه کلیک - بر اساس گزارشی که به تازگی منتشر شده است، اپل قصد دارد نسخه جدیدی از هوم پاد را معرفی کند. نسخه ارزان تر هوم پاد اپل قیمتی برابر با 199 دلار خواهد داشت.

نسخه ارزان تر هوم پاد اپل با قیمت 199 دلار عرضه می شود

اپل در گذشته نه چندان دور اسپیکر هوشمند خود، هوم پاد را روانه بازار کرد. این محصول قیمتی برابر با 350 دلار دارد و در مقایسه با محصولات مشابه گران تر است ( چرا هوم پاد اپل ارزش خرید ندارد؟ ). با وجود قیمت بالاتر این اسپیکر هوشمند کیفیت صوتی بهتری را در اختیار کاربران قرار می دهد.

در صورتی که گزارش جدید صحت داشته باشد نسخه ارزان تر هوم پاد اپل در حال توسعه قرار دارد. بر اساس این گزارش اپل این اسپیکر جدید را با برند Beats معرفی و روانه بازار می کند. در حال حاضر دو کمپانی آمازون و گوگل موقعیت مناسبی در بازار اسپیکرهای هوشمند دارند.

در حالی که اپل گزارشی مبنی بر میزان فروش هوم پاد تولیدی خود منتشر نکرده است، گزارشی دیگر به عرضه 600 هزار دستگاه در سه ماهه اول 2018 اشاره می کند. این رقم به معنای میزان فروش این اسپیکر هوشمند نیست.

گزارش جدیدی که در رابطه با نسخه ارزان تر هوم پاد اپل منتشر شده است، خبر از قیمت 199 دلاری این محصول می دهد. با توجه به محبوبیت بالای برند بیتس در میان علاقه مندان به موسیقی، حضور این برند بر روی نسخه ارزان تر هوم پاد اپل می تواند افزایش فروش آن را در پی داشته باشد.

در صورتی که اپل تصمیم بگیرد نسخه ارزان تر اسپیکر هوشمند خود را با برند بیتس روانه بازار کند می تواند دو محصول مختلف در این بخش داشته باشد و در برابر دستگاه های رقیب عملکرد بهتری را از خود نشان دهد.

نسخه ارزان تر بلندگوی هوشمند اپل از ویژگی های کمتری در مقایسه با نسخه 350 دلار برخوردار خواهد بود. در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با قابلیت های این محصول منتشر نشده است.

ارسال نظر