هدفون جدید اپل انتهای سال جاری عرضه می شود

رسانه کلیک - اگر پیگیر اخبار کلیک باشید، مطمئنا می دانید که هدفون جدید اپل در دست طراحی است و اهالی کوپرتینو قصد دارند تا یک محصول با کیفیت را برای کاربران خود تولید و عرضه کنند.

هدفون جدید اپل انتهای سال جاری عرضه می شود

یکشنبه 13 اسفند ماه، خبری پیرامون سازگاری هدفون اپل با زبان طراحی آیفون ایکس منتشر کرده و در آن مطلب، به این موضوع اشاره داشتیم که هدفون جدید اپل در حال طراحی و توسعه است. حال طی اخباری که امروز در رسانه ها منتشر شده، در بهترین حالت باید انتظار عرضه آن را در اواخر سال جاری داشته باشیم.

چرا که آنها می خواهند تمام هم و غم خود را روی این موضوع گذاشته تا از این هدفون مانند ایرپادها، استقبال خوبی به عمل بیاید و محصول تولید شده، از نظر کیفیت چیزی از رقبا کم نداشته و توان ورود قدرتمند به بازار و رقابت با همتایانش را داشته باشد.

هدفون جدید اپل که هنوز نامی برای آن انتخاب نشده است، مطمئنا دارای تکنولوژی اتصال مانند ایرپادها خواهد بود و البته تحت برند Beats فروخته نخواهد شد. احتمالا می دانید که اپل در حال حاضر، اقدام به فروش محصولات بیتس در وبسایت خود می کند. این هدفون در بهترین حالت تا پایان سال 2018 برای خرید در دسترس قرار می گیرد.

اگر چنین اتفاقی روی دهد، برای سومین سال متوالی است که اپل در ایام کریسمس، اقدام به عرضه یک محصول صوتی جدید می کند. اما احتمالا مانند سال های گذشته، اهالی کوپرتینو زمان بندی را از دست خواهند داد و ورود هدفون جدید اپل به بازار با تأخیر روبرو خواهد شد. همان طور که می دانید، خریداران ایرپاد مدت زمان زیادی برای تحویل این محصول منتظر ماندند و اپل برای عرضه هوم پاد نیز نزد طرفداران خود بدقول شد!

بر اساس گزارش بلومبرگ، هدفون جدید اپل در حال توسعه است و طراحی آن برخی مواقع آغاز و بعضا با توقف روبرو می شود. آنها در دیزاین این محصول با چالش هایی روبرو شده اند که می تواند تاریخ معرفی آن را با تأخیر مواجه کند. ممکن است مانند هوم پاد، هدفون جدید اپل نیز دچار بازطراحی شود و همین موارد می تواند روی زمان در دسترس قرار گرفتن این ابزار صوتی تأثیر بگذارد. طبق گزارش یکی از منابع نزدیک به بلومبرگ، احتمال کنسل شدن این پروژه نیز وجود دارد.

در کنار هدفون، طراحان اپل در حال کار روی نسل بعد ایرپادها نیز هستند که بر اساس شایعات، به قابلیت Hey Siri مجهز بوده و از طرفی دیگر، امکان مقاومت در مقابل آب را نیز خواهد داشت.

اگر هدفون جدید اپل عرضه شود، با برندهایی مانند Beats و Bose وارد رقابت خواهد شد. هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت این محصول عنوان نشده، اما مطمئنا ارزش آن از ایرپادهای 150 دلاری بیشتر خواهد بود.

ارسال نظر