پتنت تشخیص دست خط اپل به ثبت رسید؛ یک ویژگی جدید برای آیپد

رسانه کلیک - اطلاعات مربوط به پتنت تشخیص دست خط اپل در فضای مجازی منتشر شده است. این قابلیت توسط دست و قلم اپل قابل استفاده است.

پتنت تشخیص دست خط اپل به ثبت رسید؛ یک ویژگی جدید برای آیپد

نزدیک به 25 سال پیش اپل از یک دستیار دیجیتالی شخصی (PDA) با نام اپل نیوتون رونمایی کرده بود. این محصول اولین PDA با قابلیت تشخیص دست خط بود که البته دقت پایینی داشت. این دستیار دیجیتالی شخصی را جانی آیو در ابعاد کوچک طراحی کرده بود.

در سال 1997 و با بازگشت استیو جابز به اپل تولید این محصول متوقف شد. جابز دلایل زیادی برای توقف تولید این دستیار دیجیتالی شخصی داشت که یکی از آن ها استفاده از قلم بود. این محصول در زمان مدیریت جان اسکالی توسعه یافته بود که این موضوع در توقف تولید اپل نیوتون نقش داشت. در حالت کلی اپل نیوتون عملکرد نامناسبی از خود نشان داده بود.

[lightgallery images="175346,175347,175348,175349"]

در ماه فوریه پتنت تشخیص دست خط اپل در ایالات متحده آمریکا به ثبت رسیده است. این قابلیت از زبان چینی پشتیبانی می کند. پتنت تشخیص دست خط اپل قادر به تشخیص کاراکترهای مختلف برای تبدیل آن به کلمه و جمله است.

در تصاویر مربوط به این پتنت شاهد کلمات چینی و انگلیسی هستیم. بر اساس تصاویر منتشر شده این ویژگی از قلم و انگشت کاربر پشتیبانی می کند. لازم به ذکر است؛ بسیاری از پتنت ها در محصولات تجاری مورد استفاده قرار نمی گیرند.

ارسال نظر