تصاویر قاب آیپد مینی 5 لو رفت!

رسانه کلیک - تصاویر قاب آیپد مینی 5 به اینترنت راه پیدا کرد. بر اساس این تصاویر، تبلت آینده اپل دارای جک 3.5 میلی متری هدفون است.

تصاویر قاب آیپد مینی 5 لو رفت!

در سال 2015 اپل از آیپد مینی 4 رونمایی کرد. از آن تاریخ تا به امروز شاهد معرفی نسخه جدید این تبلت نبودیم. علاوه بر این محصول، اپل نسل جدید آیفون SE را نیز روانه بازار نکرده است.

بر اساس گزارش هایی که اخیرا در اختیار رسانه ها قرار گرفته، این شرکت به دنبال رونمایی از آیپد مینی 5 در سال آینده میلادی است ( منتظر معرفی آنسل جدید آیپد مینی در سال آینده میلادی باشید ). به تازگی تصاویری از قاب این محصول در فضای مجازی منتشر شده است.

بر اساس این تصاویر به نظر می رسد اپل طراحی تبلت آینده خود را تغییر نمی دهد؛ با این حال شاهد حضور اسپیکر استریو به همراه جک 3.5 میلی متری هدفون در این محصول هستیم. اپل کیفیت دوربین اصلی آن را افزایش می دهد.

در این تصاویر یک برش اضافه وجود دارد که انتظار می رود برای اسمارت کانکتور باشد. کاربران می توانند توسط این پورت به تبلت خود، کیبورد اضافه کنند.

بر اساس اطلاعاتی که توسط حساب کاربری OnLeaks در فضای مجازی منتشر شده، این تصاویر مربوط به نمونه آزمایشی این تبلت است که اپل قصد معرفی آن را در سال 2016 داشته است.

اپل به احتمال زیاد در اوایل سال آینده میلادی از نسل جدید آیپد مینی رونمایی می کند. انتظار می رود این محصول مانند تبلت های جدید این برند از سری پرو، حاشیه های بسیار کمی در اطراف صفحه نمایش خود داشته باشد.

یکی از تحلیلگران، مینگ چی کو اعلام کرده که این دستگاه به صفحه نمایش با رزولوشن پایین تر در مقایسه با نمونه های پرو مجهز می شود. در حقیقت این تبلت نقش آیفون XR را برای تبلت های اپل ایفا می کند.

ارسال نظر