آیپد پرو 11 اینچی اپل به راحتی خم می شود!

رسانه کلیک - ویدیویی به تازگی از آیپد پرو 11 اینچی اپل در اینترنت منتشر شده که خبر از خم شدن راحت این تبلت می دهد.

آیپد پرو 11 اینچی اپل به راحتی خم می شود!

به نظر می رسد آیپد پرو 11 اینچی اپل به سرنوشت مشابه با آیفون 6 دچار می شود. در ویدیویی که اخیرا در یوتیوب منتشر شده، این تبلت به راحتی خم شده و می شکند. در حالی که در این ویدیو فرد با مقداری فشار تبلت جدید اپل را خم می کند، برخی کاربران چنین مشکلی را در حالت عادی نیز گزارش کرده اند.

بر اساس اعلام برخی از کاربران، این تبلت در داخل کیف آن ها مقداری خم شده است. در مقابل تعداد دیگری از صاحبان این تبلت خبر از استحکام بالای بدنه آن داده اند.

آیپد پرو 11 اینچی اپل با قیمت بالایی به بازار عرضه می شود، بنابراین باید کیفیت ساخت بالایی داشته باشد. در گذشته شاهد وقوع چنین مشکلی در گوشی آیفون 6 بودیم. به نظر می رسد ضخامت کم این تبلت دردساز شده باشد.

تبلت ها به علت اندازه بزرگ خود، بیشتر از گوشی های هوشمند مستعد خم شدن هستند. برای افرادی که این تبلت را خریداری کرده اند پیشنهاد می کنیم برای افزایش مقاومت بدنه آن، از یک قاب استفاده کنند.

اپل ماه گذشته میلادی از نسل جدید تبلت های سری پرو خود رونمایی کرد. این دستگاه ها در دو اندازه به فروش می رسند. قدرت این محصولات را پردازنده بسیار قدرتمند اپل A12X تامین می کند. این چیپست دارای 8 هسته پردازشی و 7 هسته گرافیکی است.

این تبلت جدید از 4 گیگابایت رم بهره می برد و در نسخه های مختلف مجهز به 64/256/512 گیگابایت و 1 ترابایت حافظه داخلی به فروش می رسد. کاربران تصاویر خود را باید با دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و یا دوربین سلفی 7 مگاپیکسلی ثبت کنند.

اپل مانند آیفون های 2018، دکمه هوم را از تبلت های جدید خود حذف کرده است. آیپد پرو جدید اپل به فیس آیدی مجهز شده است.

ارسال نظر