آیپد پرو 2018 اپل در تاریخ 30 اکتبر معرفی می شود

رسانه کلیک - آیپد پرو 2018 به همراه نسخه جدید مک بوک اپل در تاریخ 30 اکتبر در معرض دید عموم قرار می گیرد. به تازگی دعوتنامه مراسم اپل در اختیار رسانه ها قرار گرفته است.

آیپد پرو 2018 اپل در تاریخ 30 اکتبر معرفی می شود

اپل قصد دارد در ادامه سال جاری میلادی از محصولات جدیدی رونمایی کند. امروز دعوتنامه مراسم اپل برای رسانه ها ارسال شد. این مراسم در تاریخ 30 اکتبر در شهر نیویورک برگزار می شود. انتظار می رود در این تاریخ با آیپد پرو 2018 و نسخه جدید مک بوک ملاقات کنیم.

بر اساس شایعات، آیپد پرو 2018 دارای حاشیه های کمی در اطراف نمایشگر خود است و همچنین از قابلیت امنیتی فیس آیدی بهره می برد ( رندر جدید آیپد پرو 2018 به قابلیت فیس آیدی اشاره می کند ). اپل برای اولین بار سال گذشته میلادی از این قابلیت در آیفون ایکس استفاده کرد. گوشی های آیفون 2018 شامل آیفون XS، آیفون XS مکس و آیفون XR از این ویژگی بهره می برند.

گزارش ها به این موضوع اشاره می کنند که اپل در این محصولات پورت USB-C را جایگزین پورت لایتنینگ می کند. آیپد پرو 2018 در دو نسخه مجهز به نمایشگر 11 و 12.9 اینچی روانه بازار می شود.

انتظار می رود در مراسم اپل با دستگاه جایگزین مک بوک ایر ملاقات کنیم. در ماه آگوست سال جاری میلادی گزارشی از سوی بلومبرگ منتشر شد که بر اساس آن، این لپ تاپ دارای حاشیه های کمی در اطراف نمایشگر خود است و همچنین اپل برای آن صفحه نمایش رتینا در نظر می گیرد.

این احتمال وجود دارد که لپ تاپ جدید اپل دارای نمایشگر 12 اینچی باشد. بلومبرگ در گزارش خود به این موضوع اشاره کرده که اپل در مراسم خود از نسخه جدید مک مینی نیز رونمایی می کند. اپل در این مراسم در رابطه با زمان عرضه iOS 12.1 اطلاعاتی را در اختیار رسانه ها قرار می دهد.

ارسال نظر