طراحی نمایشگر نسل آینده آیپد پرو اپل به اینترنت راه پیدا کرد

رسانه کلیک - اپل قصد دارد در ادامه سال جاری میلادی از تبلت جدید خود رونمایی کند. به تازگی تصویری از طراحی نمایشگر نسل آینده آیپد پرو اپل در فضای مجازی منتشر شده است.

طراحی نمایشگر نسل آینده آیپد پرو اپل به اینترنت راه پیدا کرد

برای علاقه مندان به دنیای فناوری و همچنین توسعه دهندگان، افشای اطلاعات در رابطه با محصولات آینده شرکت های مختلف جذابیت بالایی دارد. یکی از منابعی که اطلاعات مربوط به دستگاه های آینده را لو می دهد، فایل فریمور است.

به تازگی یک توسعه دهنده به نام Guilherme Rambo موفق شده به اطلاعات جدیدی از محصولات آینده اپل به وسیله فریمور سیستم عامل iOS 12 دسترسی پیدا کند. این اطلاعات در رابطه با نسل آینده آیپد پرو هستند.

این اطلاعات جدید طراحی نمایشگر نسل آینده آیپد پرو اپل را به نمایش می گذارد. بر اساس گفته این توسعه دهنده، اپل برای طراحی نسل جدید آیپد پرو از آیفون X الهام می گیرد ( آیپد پرو 2018 اپل بدون جک 3.5 میلی متری هدفون معرفی می شود ).

در گذشته Guilherme Rambo به وسیله فریمور iOS 12 توانسته بود به اطلاعات دیگری در رابطه با نسل آینده آیپد پرو دسترسی پیدا کند. بر اساس این اطلاعات آیپد پرو علاوه بر طراحی تمام صفحه، از سیستم شناسایی چهره نیز بهره می برد ( آیپد 2018 به فیس آیدی مجهز می شود؛ رونمایی در نیمه دوم سال ).

این تبلت برخلاف آیفون ایکس به برش نمایشگر مجهز نمی شود و تنها حاشیه های اطراف نمایشگر آن کاهش پیدا می کند. انتظار می رود اپل ابتدا از آیفون های جدید خود در ماه سپتامبر سال جاری میلادی رونمایی کند و سپس با نسل جدید آیپد پرو ملاقات کنیم.

بر اساس گزارش ها و شایعاتی که تا به امروز در اینترنت منتشر شده است، اپل امسال از سه آیفون جدید رونمایی می کند. تمامی این محصولات از طراحی مشابه با آیفون X بهره می برند با این تفاوت که یکی از آن ها به نمایشگر LCD و دو نمونه دیگر دارای پنل OLED هستند.

ارسال نظر