مبدل USB-C به جک 3.5 میلی متری در جعبه نسل جدید آیپد پرو حضور ندارد

رسانه کلیک - دیروز اپل از نسل جدید آیپد پرو در دو اندازه مختلف رونمایی کرد. جعبه این محصولات فاقد مبدل USB-C به جک 3.5 میلی متری است.

مبدل USB-C به جک 3.5 میلی متری در جعبه نسل جدید آیپد پرو حضور ندارد

اپل نزدیک به 2 سال پیش جک 3.5 میلی متری هدفون را از گوشی های هوشمند تولیدی خود حذف کرد. آیفون 7 اولین محصول این شرکت محسوب می شود که فاقد این پورت است. این کمپانی دیروز از نسل جدید آیپد پرو رونمایی کرد ( جدیدترین آیپد پرو اپل رونمایی شد؛ تبلتی با ویژگی های یک لپ تاپ ). این تبلت ها فاقد جک 3.5 میلی متری هدفون هستند.

اپل به تازگی مبدل USB-C به جک 3.5 میلی متری را در فروشگاه خود برای فروش عرضه کرده است؛ با این حال کاربران نباید منتظر حضور این مبدل در جعبه آیپد پرو جدید باشند. کاربران برای تصاحب این دانگل باید 9 دلار به اپل پول پرداخت کنند.

اپل تا سال گذشته در جعبه آیفون های تولیدی خود مبدل لایتنینگ به جک 3.5 میلی متری هدفون قرار می داد؛ با این حال از سال جاری میلادی شاهد حذف این مبدل از جعبه آیفون های 2018 هستیم. در همین راستا حذف مبدل USB-C به جک 3.5 میلی متری از جعبه آیپد پرو 11 و 12.9 اینچی طبیعی به نظر می رسد.

مبدل USB-C به جک 3.5 میلی متری

با توجه به این موضوع که آیپد پرو 2018 فاقد پورت لایتنینگ است، کاربران نمی توانند از هدفون آیفون خود برای این محصولات استفاده کنند. یکی از راه های جایگزین، استفاده از هدفون های بی سیم مانند ایرپاد اپل است که البته هزینه جداگانه ای را از کاربر طلب می کند.

اپل با استفاده پورت USB-C در نسل جدید آیپد پرو، تجهیزات جانبی متناسب با آن را نیز تولید کرده است. کاربران می توانند با پرداخت 19 دلار، کابل شارژ 1 متری را سفارش دهند. علاوه بر این کابل، شاهد فروش دانگل USB-C به کارت حافظه SD با قیمت 39 دلار توسط شرکت اپل هستیم.

ارسال نظر