مک پرو جدید اپل با طراحی جذاب و مشخصات قدرتمند از راه رسید

رسانه کلیک - مک پرو جدید از سوی شرکت اپل معرفی شد. مک پرو جدید اپل به مشخصات فنی قدرتمندی مجهز شده است.

مک پرو جدید اپل با طراحی جذاب و مشخصات قدرتمند از راه رسید

اپل در کنفرانس WWDC 2019 علاوه بر سیستم عامل های جدید، از سخت افزار جدید خود نیز رونمایی کرد. مک پرو یکی از این محصولات است.

مک پرو جدید اپل در مقایسه با نسل های گذشته از طراحی کاملا متفاوتی بهره می برد که دلیل آن را باید مربوط به امکان دسترسی کاربران به قطعات آن دانست.

این محصول به پردازنده مرکزی اینتل Xeon مجهز شده که دارای 28 هسته پردازشی است. این پردازنده دارای سیستم خنک کننده قدرتمندی بوده و توان حرارتی آن 300 وات است.

برای افزایش کارایی، کاربران می توانند از حداکثر 1.5 ترابایت رم برای آن استفاده کنند که بی نظیر است. مک پرو جدید می تواند به صورت همزمان تصویر را در 3 نمایشگر 8K و یا 12 نمایشگر 4K پخش کند. اپل برای جابه‌جایی این محصول، چرخ هایی را به صورت سفارشی برای آن در نظر گرفته است.

این کامپیوتر دارای 8 اسلات PCI Express داخلی است. این محصول از 2 پورت USB-C و 2 پورت USB-A بهره می برد. پاور این سیستم 1.4 کیلوواتی بوده که با توجه به مشخصات فنی آن، منطقی به نظر می رسد.

در بخش پشتی این کیس، 3 فن بسیار بزرگ قرار گرفته تا قادر به کاهش دمای آن باشد. این سه فن هوای خنک را از پشت وارد کرده که توسط یک فن از جلوی آن خارج می شود.

مانیتوری که با مک پرو به فروش می رسد، 32 اینچی بوده و دارای رزولوشن 6K است. این نمایشگر دارای زاویه دید بالایی است. میزان روشنایی این مانیتور برابر با 1000 نیت بوده که حداکثر به 1600 نیت می رسد.

نسخه استاندارد مک پرو جدید با قیمت 5999 دلار به فروش می رسد. نسخه پایه این محصول به پردازنده 8 هسته ای اینتل Xeon، کارت گرافیک Radeon Pro 580X، حافظه SSD با ظرفیت 256 گیگابایت و 32 گیگابایت رم مجهز شده است.

مانیتور در نظر گرفته شده برای این سیستم، 4999 دلار قیمت دارد. . برای خرید مک پرو جدید اپل و مانیتور آن باید تا پاییز سال جاری میلادی صبر کنید.

ارسال نظر