مک بوک پرو به پردازنده های نسل نهم اینتل مجهز شد

رسانه کلیک - اپل لپ تاپ های مک بوک پرو را بروزرسانی کرد. این محصولات مجهز به پردازنده های نسل نهم اینتل روانه بازار می شوند.

مک بوک پرو به پردازنده های نسل نهم اینتل مجهز شد

امروز اپل از نسخه بروز شده مک بوک پرو رونمایی کرد. بزرگترین تغییر در نسخه 15 اینچی این محصول اعمال شده است. این لپ تاپ از این پس با پردازنده نسل نهم اینتل سری H در اختیار خریداران قرار می گیرد. در بالاترین نسخه شاهد استفاده از پردازنده اینتل Core i9 هستیم.

از آن جایی که پردازنده Core i9 اینتل دارای 8 هسته پردازشی و توان حرارتی 45 وات است، مک بوک پرو جدید را به اولین لپ تاپ اپل با این ویژگی تبدیل می کند.

سرپرست ارشد بازاریابی محصولات مک اپل، Tom Boger در رابطه با این بروزرسانی گفته است:

دانشجویانی که در حال انجام پروژه برای درس خود هستند، توسعه دهندگان اپلیکیشن ها و همچنین افرادی که ویدیو ویرایش می کنند، می توانند از مک پرو استفاده کنند. این لپ تاپ با پردازنده 8 هسته ای عملکرد بی نظیری را از خود به نمایش می گذارد. در کنار نمایشگر باکیفیت، حافظه داخلی سریع، شارژدهی بالای باتری و سیستم عامل macOS، کاربران می توانند از بهترین لپ تاپ قدرتمند جهان استفاده کنند. ما بسیار مشتاق هستیم این محصولات را سریع تر به دست مشتریان خود برسانیم.

نسخه 13 اینچی این لپ تاپ با تاچ بار همچنان دارای پردازنده های نسل هشتم اینتل است. علت این موضوع را باید در عدم عرضه نسل جدید پردازنده های سری U اینتل جستجو کرد، البته اپل به افزایش عملکرد پردازنده های این محصولات اشاره کرده است. این پردازنده ها همچنین دارای گرافیک Iris Plus هستند.

در این لپ تاپ ها تغییرات دیگری اعمال نشده است. مک بوک پرو اپل در نسخه 13 اینچی و 15 اینچی با تاچ بار به ترتیب با قیمت پایه 1799 و 2399 دلار به فروش می رسند. نسخه های بدون تاچ بار بروزرسانی نشده اند و همچنان شاهد استفاده از پردازنده های نسل هفتم اینتل در آن ها هستیم.

ارسال نظر