فروش ساعت هوشمند اپل از سازندگان مطرح سوئیسی پیشی گرفت!

رسانه کلیک - در شرایطی که بازار ساعت های هوشمند رونق گذشته را ندارد، فروش اپل واچ باعث خوشحالی سرمایه گذاران این شرکت شده است. بر اساس گزارشات جدید، اپل واچ در سه ماهه چهارم سال 2017 فروش بالاتری را نسبت به محصولات سازندگان مطرح سوئیسی تجربه کرده است.

فروش ساعت هوشمند اپل از سازندگان مطرح سوئیسی پیشی گرفت!

اگرچه در زمان معرفی اپل واچ برخی نسبت به موفقیت آن اطمینان نداشتند ولی این دستگاه با نمایشگر فوق العاده خود و مشخصات فنی قدرتمند توانست فروش بالایی را تجربه کند ( دقت 85 درصدی اپل واچ در تشخیص بیماری دیابت ). اپل در سال گذشته از جدیدترین ساعت هوشمند خود یعنی سری 3 اپل واچ با قابلیت پشتیبانی از شبکه ارتباطی LTE رونمایی کرد.

اپل به تازگی گزارش مالی سه ماهه چهارم 2017 را منتشر کرده است ( رکورد بی سابقه اپل در گزارش های مالی سه ماهه چهارم 2017 خبرساز شد ). بر اساس آن نسل جدید اپل واچ در این بازه زمانی توانسته فروش دو برابری نسبت به نسل دوم اپل واچ در بازه مشابه سال گذشته داشته باشد. علاوه بر فروش بالای اپل واچ، این محصول توانسته ساعت های سوئیسی را نیز در زمینه فروش شکست دهد.

فروش اپل واچ

اپل در سال 2017 موفق به فروش 17 میلیون ساعت هوشمند شده که نزدیک به 8 میلیون آن مربوط به سه ماهه چهارم 2017 است ( رشد 54 درصدی فروش ساعت های هوشمند اپل در سال 2017 ). یکی از دلایل فروش بالای اپل واچ را باید مربوط به پشتیبانی آن از شبکه ارتباطی LTE دانست.

فروش اپل واچ در بازار برخی کشورها همانند آمریکا و ژاپن، به علت وجود نسخه LTE آن توسط اپراتورهای مخابراتی در فصل تعطیلات بسیار مناسب بوده است. اپل قصد دارد فروش این نسخه را سنگاپور و هنگ کنگ آغاز کند، بنابراین در آینده شاهد فروش بالاتر اپل واچ خواهیم بود.

فروش اپل واچ نسبت به مجموع فروش سازندگان مطرح سوئیسی همانند رولکس ، امگا و سواچ در سه ماهه چهارم سال 2017 بالاتر بوده است. مسلما دستیابی اپل به چنین آماری یک موفقیت بزرگ برای این کمپانی محسوب می شود.

ارسال نظر