اپل 35 میلیون ایرپاد در سال 2018 فروخته است

رسانه کلیک - بر اساس آمار جدیدی که به اینترنت راه پیدا کرده، اپل در سال گذشته میلادی موفق به فروش 35 میلیون ایرپاد شده است.

اپل 35 میلیون ایرپاد در سال 2018 فروخته است

امروز گزارشی از سوی Counterpoint Research در فضای مجازی منتشر شده که بر اساس آن، فروش ایرپاد اپل در سال 2018 برابر با 35 میلیون واحد بوده است. بر اساس اعلام Counterpoint Research، در حال حاضر ایرپاد محبوب ترین گجت شنوایی است.

شایعات و گزارش های اخیر به عرضه نسل دوم این هدفون در آینده نزدیک اشاره می کنند. این محصول به قابلیت های بیشتری در مقایسه با نسل اول خود مجهز می شود.

علاوه بر آمار فروش، آمار دیگری در رابطه با محبوبیت برندهای تولیدکننده هدفون نیز منتشر شده است. بر اساس این آمار، محبوبیت اپل برابر با 19 درصد بوده و بعد از آن سونی با محبوبیت 17 درصد قرار می گیرد. در مقام های سوم و چهارم به ترتیب سامسونگ و BOSE به چشم می خوردند.

دلایل محبوبیت بالای این برندها نیز مشخص شده است. برای مثال 68 درصد برند اپل را بخاطر نحوه قرارگیری درون گوش و راحتی استفاده انتخاب کرده اند. در مقایسه، خریداران برند BOSE به کیفیت بالای صدا و قابلیت حذف صداهای مزاحم اشاره کرده اند.

در حال حاضر اپل در رابطه با میزان فروش هدفون های بی سیم خود آماری را منتشر نکرده است. اپل به دنبای راحتی استفاده بیشتر در ایرپاد است.

اپل در تاریخ 26 مارس مراسمی را برگزار می کند. این احتمال وجود دارد که در این مراسم، با نسل دوم هدفون بی سیم اپل ملاقات کنیم. بر اساس شایعات، این هدفون در رنگ مشکی و سفید وارد بازار می شود و قیمتی برابر با 199 دلار خواهد داشت.

از دیگر ویژگی هایی که انتظار می رود این محصول داشته باشد، پشتیبانی از دستیار صوتی Siri و افزایش قابلیت های سلامتی آن است. این هدفون بی سیم از بلوتوث نسخه 5.0 پشتیبانی می کند که کیفیت صوتی آن را افزایش و مصرف انرژی را کاهش می دهد.

ارسال نظر