کیس شارژر اپل واچ در پتنت جدید غول کوپرتینویی رویت شد!

رسانه کلیک - بر اساس گزارشات جدید و پتنتی که به تازگی به ثبت رسیده، اپل در حال کار روی کیس شارژر اپل واچ است و باید در آینده ای نزدیک، منتظر عرضه آن باشیم.

کیس شارژر اپل واچ در پتنت جدید غول کوپرتینویی رویت شد!

همانطور که می دانید، ایرپاد اولین محصول اپل بود که به کیس شارژر نیز مجهز است و با قرار دادن ایرپادها داخل آن، عملیات شارژ آغاز و کیس آن نیز به صورت جداگانه از طریق کابل لایتنینگ شارژ‌ می شود ( ایرپاد، گجت مستقل شرکت اپل ).

کیس شارژر اپل واچ

اما این بار نوبت به اپل واچ رسیده و طبق پتنتی که به تازگی ثبت شده است، ظاهرا طراحان اپل در حال کار بر روی کیس شارژر اپل واچ هستند و به این ترتیب کاربران در طول مسافرت، می توانند اپل واچ خود را درون آن قرار داده و ضمن محاظفت، آن را شارژ کنند.

در این پتنت که تصویر آن را در قسمت بالا می بینید، محفظه ای برای دو بند در نظر گرفته شده و علاوه بر بندی که همیشه از آن استفاده می کنید، می توانید بند دیگری را نیز در این کیس قرار دهید تا در مواقع ضروری در طول مسافرت آن را تعویض کنید.

کیس شارژر اپل واچ

افرادی که زیاد به مسافرت می روند، به چنین گجت هایی برای اپل واچ نیاز دارند، چرا که این محصول به دلیل داشتن باتری کوچک تر، دوام کمتری داشته و به این ترتیب، نیاز به شارژ بیشتری به خود می بیند. علاقمندان به دنیای تکنولوژی، شدیدا منتظر آن هستند تا کیس شارژر اپل واچ را از نزدیک دیده و با آن کار کنند، چرا که بندهای مختلف اپل واچ با سایزهای متنوع تولید می شود و به همین دلیل، امکان استفاده از قابلیت Nightstand را برای کاربران فراهم نمی کند.

مطمئنا اپل مسیر تولید لوازم جانبی مختلف برای اپل واچ را ادامه خواهد داد و آن را تنها به طراحی و تولید بند محدود نمی کند.

به نظر شما، کیس شارژر اپل واچ می تواند یک وسیله کاربردی برای دارندگان ساعت هوشمند اپل باشد؟

ارسال نظر