اپل واچ 1 پرفروش ترین ساعت هوشمند جهان شد؛ محبوبیت 90 درصدی نسبت به اپل واچ 3

رسانه کلیک - اپل واچ 1 توانست تبدیل به پرفروش ترین ساعت هوشمند جهان شود. این اسمارت واچ محبوبیت بالاتری در مقایسه با اپل واچ 3 دارد.

اپل واچ 1 پرفروش ترین ساعت هوشمند جهان شد؛ محبوبیت 90 درصدی نسبت به اپل واچ 3

هر ساله شرکت های مختلف از محصولات جدید خود رونمایی می کنند. یکی از گجت هایی که به تازگی به محبوبیت بالایی در بازار دست پیدا کرده، ساعت هوشمند است.

به تازگی گزارشی از سوی شرکت تحقیقاتی Counterporint در فضای مجازی منتشر شده که میزان فروش ساعت های هوشمند در سه ماهه دوم سال جاری میلادی را اعلام می کند. بر اساس این گزارش، اپل واچ 1 بیشترین فروش را در بازار تجربه می کند.

اپل واچ سری 1 در مقایسه با اپل واچ سری 3 از 90 درصد محبوبیت بیشتری برخوردار است. اپل واچ 3 از شبکه ارتباطی LTE پشتیبانی می کند با این حال خریداران از اپل واچ 1 استقبال بیشتری کرده اند.

در حال حاضر علت اصلی محبوبیت بیشتر اپل واچ سری 1 مشخص نیست. قیمت پایین تر این ساعت هوشمند در مقایسه با اپل واچ 3 می تواند یکی از دلایل فروش بیشتر آن در بازار باشد.

اپل واچ سری 1 به پردازنده دو هسته ای S1 مجهز شده است که در مقایسه با پردازنده W2 مورد استفاده در اپل واچ سری 3 قدرت کمتری دارد. با این حال بسیاری از کاربران از عملکرد ساعت هوشمند قدیمی اپل رضایت دارند.

در رده دوم پرفروش ترین ساعت هوشمند در سه ماهه دوم 2018، اسمارت واچ فیت بیت ورسا قرار دارد. فروش بالای این محصول برای شرکت Fitbit یک موفقیت بزرگ محسوب می شود.

ساعت هوشمند ارزان قیمت Amazfit BIP توانسته تبدیل به سومین اسمارت واچ پرفروش در سه ماهه دوم سال 2018 شود. این ساعت هوشمند به علت فروش بالای خود در بازار چین توانسته به مقام سوم دست پیدا کند.

اپل واچ 3 در مقام چهارم پرفروش ترین ساعت هوشمند سه ماهه دوم 2018 قرار گرفته است. در رده پنجم این لیست ساعت هوشمند Fitbit Ionic خودنمایی می کند.

ارسال نظر