لپ تاپ گیمینگ ایسوس Strix SCAR II مجهز به نمایشگر 17.3 اینچی معرفی شد

رسانه کلیک - شرکت تایوانی ایسوس از لپ تاپ گیمینگ جدیدی رونمایی کرد. لپ تاپ گیمینگ ایسوس Strix SCAR II از پردازنده های نسل هشتم اینتل بهره می برد.

لپ تاپ گیمینگ ایسوس Strix SCAR II مجهز به نمایشگر 17.3 اینچی معرفی شد

ایسوس به تازگی لپ تاپ مخصوص بازی 15 اینچی Zephyrus S را معرفی کرد که به ادعای این شرکت باریک ترین لپ تاپ گیمینگ محسوب می شود ( لپ تاپ مخصوص بازی ایسوس Zephyrus S رونمایی شد؛ باریک ترین لپ تاپ گیمینگ بازار ). ایسوس علاوه بر این محصول، تصمیم گرفته از یک لپ تاپ گیمینگ 17 اینچی نیز رونمایی کند.

به گفته این شرکت تایوانی، لپ تاپ گیمینگ ایسوس Strix SCAR II اولین لپ تاپ مخصوص بازی محسوب می شود که عرضی کمتر از 400 میلی متر دارد. ایسوس برای دستیابی به این هدف، حاشیه های اطراف نمایشگر را کاهش داده است.

کاهش حاشیه های نمایشگر باعث شده ایسوس یک نمایشگر 17.3 اینچی با رزولوشن فول اچ دی را درون شاسی یک لپ تاپ 15 اینچی قرار دهد. لپ تاپ گیمینگ ایسوس Strix SCAR II به پردازنده های نسل هشتم اینتل مجهز می شود.

خریداران این لپ تاپ مخصوص بازی می توانند آن را مجهز به پردازنده اینتل Core i7 8750H و یا Core i5 8300H سفارش دهند. این محصول حداکثر از 32 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت حافظه SSD پشتیبانی می کند.

ایسوس برای این دستگاه کارت گرافیک انویدیا GeForce GTX 1060 با 6 گیگابایت حافظه اختصاصی GDDR5 در نظر گرفته است. این محصول از کیبورد با ابعاد کامل بهره می برد و دکمه های Numpad به صورت جداگانه در سمت راست کیبورد قرار گرفته اند. این کلیدها فضای کمی را اشغال کرده اند.

در حال حاضر ایسوس در رابطه با قیمت این لپ تاپ اطلاعاتی را منتشر نکرده است. با توجه به این موضوع نمی توان در رابطه با قیمت نسخه های مختلف لپ تاپ گیمینگ ایسوس Strix SCAR II اظهار نظر قطعی کرد. این برند تایوانی از عرضه این محصول جدید خود در ماه سپتامبر سال جاری میلادی خبر داده است.

ارسال نظر