لپ تاپ مخصوص بازی ایسوس Zephyrus S رونمایی شد؛ باریک ترین لپ تاپ گیمینگ بازار

رسانه کلیک - لپ تاپ مخصوص بازی ایسوس Zephyrus S به عنوان باریک ترین لپ تاپ گیمینگ جهان به صورت رسمی از سوی این شرکت تایوانی معرفی شد.

لپ تاپ مخصوص بازی ایسوس Zephyrus S رونمایی شد؛ باریک ترین لپ تاپ گیمینگ بازار

لپ تاپ های گیمینگ وزن و ضخامتی بالایی دارند به همین علت کاربران به راحتی قادر به جابه‌جایی آن نیستند. با این حال گیمرها این محصولات قدرتمند را با خود حمل می کنند تا بتوانند با آن ها به انجام بازی بپردازند.

ایسوس سعی کرده با معرفی لپ تاپ جدید خود این مشکل را تا جای ممکن رفع کند. این برند تایوانی از لپ تاپ مخصوص بازی ایسوس Zephyrus S رونمایی کرده که به گفته آن، باریک ترین لپ تاپ گیمینگ جهان محسوب می شود.

ضخامت لپ تاپ مخصوص بازی ایسوس Zephyrus S در محدوده 14.95 تا 15.75 میلی متر قرار می گیرد. در حالی که این ضخامت در مقایسه با اولترابوک ها بیشتر است، گیمرها به راحتی می توانند آن را با خود حمل کنند.

یکی از دلایل ضخامت بالای لپ تاپ های گیمینگ مربوط به سیستم خنک کننده آنهاست. ایسوس برای محصول جدید خود از یک سیستم خنک کننده جدید استفاده کرده که باعث کاهش ضخامت آن شده است.

لپ تاپ گیمینگ ایسوس زفیروس اس از پردازنده اینتل Core i7-8750H بهره می برد و در بالاترین نسخه خود به 24 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می شود.

این محصول در دو نسخه مجهز به کارت های گرافیک انویدیا GeForce GTX 1060 و انویدیا GeForce GTX 1070 در اختیار خریداران قرار می گیرد. نمایشگر مورد استفاده در این محصول 15.6 اینچی بوده و رزولوشن آن فول اچ دی پلاس است. این لپ تاپ که در بالاترین نسخه دارای 1 ترابایت حافظه SSD است، قدرت کافی را برای بازی های واقعیت مجازی در اختیار کاربران قرار می دهد.

ایسوس Zephyrus S GX531GS با قیمت 2199 دلار از اواخر ماه جاری میلادی به فروش می رسد. نمونه دیگر این لپ تاپ، ایسوس GX531GM با کارت گرافیک GTX 1060 از اواسط ماه اکتبر با قیمت 2099 دلار به بازار عرضه می شود.

ارسال نظر