با «پیکسل هوشمند» تصاویر دلخواه را روی کیف و لباستان نمایش دهید

رسانه کلیک - شرکت BEAM به تازگی گجتی به نام پیکسل هوشمند را طراحی کرده که می تواند تصاویر مختلف را از فایل های گیف گرفته تا اسلاید شو روی نمایشگر کوچک خود به نمایش در آورد.

با «پیکسل هوشمند» تصاویر دلخواه را روی کیف و لباستان نمایش دهید

شاید برایتان عجیب و غریب به نظر بیاید که روی تیشرت یا کوله پشتی خود دکمه ای را نصب کنید که بتواند تصویر دلخواه شما را نمایش دهد. این ایده بسیار جالب است و نظر بسیاری از افراد را به خود جلب می کند، زیرا به جای تهیه پیکسلی که تنها یک طرح دارد می توانند از پیکسلی استفاده کنند که با طرح های مختلف لباس یا کوله شان را تزیین می کند.

به تازگی شرکت «BEAM Authentic» گجت ساده ای را طراحی کرده که پیکسل هوشمند نام دارد. این وسیله دارای صفحه AMOLED است و از طریق اپلیکیشن به موبایل فرد وصل می شود و این امکان را فراهم می کند تا به طور مجازی هر تصویری را که مورد علاقه فرد است، به نمایش بگذارد.

پیکسل هوشمند

جالب است بدانید علاوه بر تصویر، امکان پخش گیف و اسلاید شو هم وجود دارد. از قابلیت هایی که این نمایشگر کوچک را به گجتی محبوب بدل کرده می توان به امکان ارسال پیام به دیگران اشاره کرد. همچنین این قابلیت نیز وجود دارد که طرح های مختلفی از گوشی خود یا حتی سایت ها انتخاب کنید و روی پیکسل هوشمند به معرض نمایش بگذارید.

از دیگر قابلیت های شگفت انگیز این پیکسل هوشمند، نجات دادن شما در مواقع حساس است؛ به این صورت که در شرایط بحرانی می توانید با فشار دادن پیکسل یک پیام اضطراری و موقعیت خودتان را به 4 نفر از دوستانتان ارسال کنید.

این دکمه هوشمند یا بهتر است بگوییم همان پیکسل هوشمند هم اکنون در دسترس کاربران است و می توانید آن را به قیمت 99 دلار تهیه و روی لباس خود متصل کنید. ضمن آنکه 3 دلار از مبلغ خرید به موسسه خیریه اهدا می شود.

ارسال نظر