نگاهی بر مشخصات کامل ایرفون پاوربیتس ؛ بهتر از ایرپاد پرو

رسانه کلیک - ایرفون پاوربیتس در حال حاضر یکی از بهترین هدست های موجود در بازار به شمار می آید. برای آشنایی با مشخصات این محصول در ادامه با ما همراه باشید.

نگاهی بر مشخصات کامل ایرفون پاوربیتس ؛ بهتر از ایرپاد پرو

هنگامی که صحبت از هدست قوی و با کیفیت به میان می آید، محصولات بیتس عموما حرف اول را می زنند. همانطور که می دانید موارد استفاده از ایرفون ها امروزه تنها به شنیدن صدا ختم نمی شود و کاربر تمایل دارد تا در برخی مواقع، هدست خود را به دستگاه های هوشمند دیگر متصل کرده و علاوه بر بهره گیری از دستیار صوتی، فایل های خود را نیز به اشتراک بگذارد. ایرفون جدید پاوربیتس علاوه بر ظاهر شیک و چشم نواز، همه این ویژگی ها را برای شما فراهم می آورد. در ادامه قصد داریم تا شما را با مشخصات کامل این محصول آشنا کنیم.

طراحی و شکل ظاهری ایرفون پاوربیتس

ایرفون جدید از همان طراحی کلاسیک بیتس بهره می برد. شکل ظاهری آن زیبا و دلنشین است و نحوه قرار گیری آن در جعبه بسیار ساده به نظر می رسد. هدست دیگر این شرکت یعنی پاوربیتس پرو نیز طراحی مشابهی دارد؛ به طوری که می توان آن را نسخه بی سیم هدست جدید به شمار آورد. پاوربیتس حدودا 50 دلار ارزان تر است و اگر سادگی استفاده از هدست های بی سیم را در نظر نگیریم، مدل معمولی مزایای بسیاری نسبت به مدل پرو دارد. البته با تنظیم صحیح سیم اتصال، کار کردن با مدل معمولی نیز آسان می شود.

ایرفون پاوربیتس وزن کمی دارد و در برابر آب مقاوم است؛ بنابراین می توان هنگام ورزش و فعالیت های بدنی با خیال راحت از آن استفاده کرد. هدست جدید به سادگی دور گوش تنظیم شده و ثابت باقی می ماند. البته افراد عینکی از این بابت کمی به مشکل بر می خورند.

نحوه قرارگیری روی گوش و طرز استفاده

در قسمت بالا و سمت چپ ایرفون، یک دکمه پاور کوچک قرار گرفته که کاربر می تواند با فشردن آن هدست را به گوشی و سایر دستگاه های مجهز به بلوتوث متصل کند. پاوربیتس از تراشه H1، یعنی همان تراشه به کار رفته در ایرپاد پرو اپل بهره می برد و به همین خاطر قادر است تا به راحتی با محصولات اپل جفت شود. نحوه فعال سازی هدست نیز بسیار شبیه به ایرپاد پرو است:

1. پیام جفت سازی به صورت خودکار در قسمت پایین نمایشگر ظاهر می شود.

2. با انتخاب گزینه Connect، اطلاعات مربوط به باتری پاوربیتس به نمایش در می آید.

3. در نهایت باید گزینه Complete را انتخاب کرد.

به لطف کلیدهایی که در دو طرف وجود دارند، کار با ایرفون به مراتب ساده تر شده است. علاوه بر کلید پاور و تنظیم صدا، کاربر می تواند با فشردن لوگوی بیتز از قابلیت های دیگر نیز استفاده کند. طرز استفاده از این لوگو به صورت زیر است:

  • یک بار ضربه برای پخش و یا قطع موقت موسیقی
  • دو بار ضربه برای پخش آهنگ بعدی
  • سه بار ضربه برای پخش آخرین آهنگ
  • فشردن طولانی برای فعال کردن Siri

کیفیت صدا

همانطور که گفتیم محصول جدید بیتس به تراشه H1 مجهز شده، به همین خاطر کیفیت صدای آن بسیار شبیه به ایرپاد پرو و حتی بهتر است. صداهایی که فرکانس کم و یا متوسطی دارند از طریق بلندگوهای کوچک پخش می شوند و تجربه خارق العاده ای را برای کاربر فراهم می آورند. پاوربیتس در برابر فرکانس های بالا نیز عالی عمل می کند؛ به طوری که صدای خواننده و اجزای موسیقی بسیار واضح و رسا شنیده می شود.

استفاده از ایرفون پاوربیتس حین ورزش

هدست ضد آب پاوربیتس به خوبی روی گوش چفت شده و حتی حین انجام حرکات جنبشی نیز پایین نمی افتد. با این حال استفاده از آن در طولانی مدت توصیه نمی شود. علاوه بر این کاربر می توان با استفاده از قابلیت Audio Sharing فایل های صوتی خود را به هدفون های بی سیم دیگر از جمله محصولات برند بیتس یا ایرپاد پرو اپل منتقل کند.

شارژ و طول عمر باتری

نکته جالب توجه دیگر در خصوص ایرفون جدید پاوربیتس قابلیت پشتیبانی از شارژ Fast Fuel است. تنها با پنج دقیقه شارژ این محصول می توان به مدت یک ساعت از آن استفاده کرد. ناگفته نماند که طول عمر باتری حدودا برابر با 15 ساعت است.

نتیجه گیری

در پایان باید بگوییم که ایرفون پاوربیتس از جهات مختلفی بهتر از مدل پرو عمل می کند و قیمت پایین تری دارد (150 دلار). کیفیت صدای آن نسبت به ایرپاد پرو بهتر بوده و تقریبا مشابه با پاوربیتس پرو است. اگر شما نیز به دنبال هندستی هستید که از آن حین ورزش نیز استفاده کنید، Powerbeats یکی از بهترین گزینه های موجود در بازار است.

ارسال نظر