هدفون Solo Pro شرکت بیتس به حراج گذاشته شد

رسانه کلیک – هدفون های جدید و با کیفیت شرکت بیتس یعنی یعنی Solo Pro در فروشگاه های آمازون و بست بای و با قیمت 230 دلار به حراج گذاشته شدند.

هدفون Solo Pro شرکت بیتس به حراج گذاشته شد

فروشگاه های آمازون و بست بای طی یک اقدام غافلگیر کننده، هدفون های Pro Solo شرکت بیتس را به حراج گذاشته و آن ها را 70 دلار زیر قیمت بازار، یعنی تنها با قیمت 230 دلار به فروش می رسانند. این مبلغ از قیمت معمولی و قابل انتظار (250 دلار) نیز کمتر است؛ فرصت بسیار نادری که این روزها کمتر پیش می آید.

مدل سولو پرو با سایر هدفون های کلیشه ای بیتس که ممکن است با آن ها آشنایی داشته باشید فرق می کند. این محصول علاوه بر باس قوی، قابلیت پشتیبانی از صداهای میانی و بالا را نیز دارد. بدین ترتیب کاربر می تواند از شنیدن ژانرهای مختلف موسیقی نهایت لذت ببرد.

قابلیت لغو نویز فعال Solo Pro با آنچه در هدفون های سونی یا بوز می بینیم قدری متفاوت است؛ اما این محصول نیز می تواند به خوبی از پس تنظیم صداهای ناخواسته خارجی بر بیاید. یکی دیگر از ویژگی های مهم هدفون بیتس، قابلیت اتصال آسان به دستیار صوتی سیری از طریق گوشی آیفون و آیپد است.

سولو پرو به سبب طراحی نامناسب به خوبی روی سر جای نمی گیرد و کاربر حین استفاده طولانی مدت از آن دچار مشکل می شود. نکته دیگر آن است که امکان اتصال سیم صدا نیز به این محصول وجود ندارد و تنها می توان به صورت بی سیم از آن استفاده کرد. Solo Pro قابلیت همخوانی و اتصال به دستگاه های اندرویدی و ویندوز را دارد، اما به نظر می رسد که دارندگان اپل بیشتر از این هدفون راضی هستند.

در پایان باید بگوییم اگر مشکلی با هدست های تمام بی سیم ندارید، هدفون Solo Pro یکی از بهترین گزینه های موجود است که در حال حاضر می توان آن را از فروشگاه های آمازون و بست بای و زیر قیمت بازار خریداری کرد.

ارسال نظر