فهرست پرفروش ترین ساعت های هوشمند بازار در سه ماهه اول 2018

رسانه کلیک - در فهرست پرفروش ترین ساعت های هوشمند بازار در سه ماهه اول 2018 که توسط Canalys اعلام شد، اپل واچ توانست جایگاه اول را به خود اختصاص دهد.

فهرست پرفروش ترین ساعت های هوشمند بازار در سه ماهه اول 2018

بازار محصولات پوشیدنی رفته رفته داغ تر می شود و فروش این گجت ها سالانه حدود 35 درصد افزایش پیدا می کند. در سه ماهه اول سال 2018 بیش از 20 میلیون دستگاه در حوزه محصولات پوشیدنی به فروش رسیده که اپل و شیائومی به ترتیب با 3.8 و 3.7 میلیون، در جایگاه اول و دوم لیست پرفروش ترین ساعت های هوشمند بازار قرار گرفته اند. بد نیست بدانید که برندهایی مانند Garmin، Fitbit و هواوی جایگاه سوم تا پنجم را به خود اختصاص داده اند.

جیسون لا سرپرست تحلیلگران Canalys در این باره گفت:

یکی از دلایل برتری اپل را می توان عرضه نسخه LTE این گجت به حساب آورد که با اقبال عمومی بالایی مواجه شد و افراد زیادی در سراسر دنیا، این محصول را خریداری کردند. از طرف دیگر اپراتورهای مخابراتی نیز از فروش نسخه LTE اپل واچ سود زیادی را به جیب زدند و تعداد شرکت های مخابراتی که از این تکنولوژی پشتیبانی می کنند نیز به مرور در حال افزایش است.

به گفته وی، در حالی که عرضه نسخه LTE اپل واچ رو به افزایش است، اما کمبود این گزینه در محصولات اندرویدی حس می شود. اگر گوگل تصمیم بگیرد تا این خلأ را با ساعت هوشمند پیکسل واچ رفع کند، مطمئنا بازار این محصول بسیار داغ می شود.

وینسنت تیلک محقق موسسه کانالیس نیز عنوان کرد:

ورود برند Garmin به دنیای ساعت های هوشمند نیز اقدامی جالب به نظر می رسد؛ چرا که تمرکز آنها روی قابلیت های GPS باعث شده تا توجه ورزشکاران و افرادی که تمرین های خود را بیرون منزل انجام می دهند، به محصولات این شرکت جلب شود. مهندسان و طراحان گارمین سعی کرده اند با افزودن قابلیت های جذاب و کاربردی،‌ مشتریان بیشتری را به سمت خود جذاب کنند که از جمله آنها می توان به Garmin Pay و اضافه شدن امکان پخش موزیک های قرار گرفته درون دستگاه اشاره کرد.

موسسه کانالیس در پایان به این موضوع نیز اشاره کرد که اهالی کوپرتینو در حال حاضر، حدود 59 درصد بازار ساعت های هوشمند مجهز به نسخه LTE را به خود اختصاص داده اند.

در تصویر زیر، می توانید پرفروش ترین ساعت های هوشمند بازار در سه ماهه اول 2018 را مشاهده کنید:

پرفروش ترین ساعت های هوشمند بازار

ارسال نظر