افشای تصویر سامسونگ گلکسی بادز مشکی رنگ

رسانه کلیک - تصاویر سامسونگ گلکسی بادز مشکی رنگ در اختیار رسانه ها قرار گرفت. این محصول همراه با پرچمداران جدید سامسونگ معرفی می شود.

افشای تصویر سامسونگ گلکسی بادز مشکی رنگ

سامسونگ در سال های اخیر همراه با پرچمداران خود، هدفون های باکیفیتی را در اختیار خریداران قرار داده است. گلکسی S10 به عنوان پرچمدار آینده سامسونگ نیز از چنین ویژگی بهره می برد. این محصولات علاوه بر هدفون AKG، به گلکسی بادز نیز مجهز می شوند.

سامسونگ گلکسی بادز مانند گوشی های گلکسی اس 10 به صورت وایرلس شارژ می شوند. این دستگاه دارای باتری با ظرفیت 58 میلی آمپر ساعتی بوده و قاب آن نیز به یک باتری 252 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است.

باتری در نظر گرفته شده برای این هدفون بی سیم در مقایسه با گیر IconX 2018 ظرفیت کمتری دارد. گیر آیکون ایکس به یک باتری 82 میلی آمپر ساعتی مجهز شده و قاب آن نیز دارای یک باتری 340 میلی آمپر ساعتی است.

هدفون های بی سیم سامسونگ شارژدهی بالایی ندارند؛ با این حال قابلیت شارژ بی سیم معکوس گلکسی S10 و برادران آن می تواند به عنوان یک راه حل مورد استفاده قرار بگیرد. این هدفون ها می توانند بدون نیاز به گوشی های هوشمند، آهنگ پخش کنند.

سامسونگ برای این هدفون بی سیم خود حافظه داخلی در نظر می گیرد. سامسونگ گلکسی بادز به 8 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می شود که برای ذخیره سازی 2000 آهنگ کافی به نظر می رسد. حافظه داخلی این محصول در مقایسه با گلکسی گیر IconX دو برابر شده است.

هدفون بی سیم جدید سامسونگ در برابر عرق مقاوم بوده و از استاندارد IPX2 بهره می برد. سامسونگ از این محصول همراه با گوشی های سری گلکسی S10 رونمایی می کند و آن را در جعبه این گوشی ها در برخی از کشورها قرار می دهد.

انتظار می رود گلکسی بادز سامسونگ از ماه مارس برای فروش روانه بازار شود.

ارسال نظر