شرکت Bose از هدفون Noise Cancelling 700 رونمایی کرد

رسانه کلیک - هدفون حذف نویز 700 شرکت Bose با قیمت 399 دلار از راه رسید. برای آشنایی بیشتر با این محصول جذاب در ادامه با ما همراه باشید.

شرکت Bose از هدفون Noise Cancelling 700 رونمایی کرد

شرکت Bose جدیدترین هدفون پرچمدار خود، Noise Cancelling 700 را در معرض دید عموم قرار داد. این هدفون با قیمت 399 دلار به فروش می رسد و برتری بیشتری نسبت به هدفون 350 دلاری مدل QuietComfort 35 II دارد.

هدفون Noise Cancelling 700 در واقع نسخه بهبود یافته مدل QC 35 II به شمار می آید. این هدفون، از طراحی کاملا جدیدی برخوردار بوده و دارای یک هدبند پیشرفته و ایرکاپ های جدید هستند. هدفون حذف نویز 700 نیز همانند هدفون سونی مدل MDR-1000XM3، دارای کنترل لمسی بوده و به شما اجازه می دهد تا با ضربه زدن به ایرکاپ ها، موسیقی مورد علاقه خود را تغییر داده و صدای آن را کم و یا زیاد کنید.

حذف صداهای مزاحم در هدفون جدید Bose دارای سطوح مختلف است. البته شما می توانید به طور کلی این قابلیت را غیر فعال کنید تا صدای پیرامون خود را بشنوید. هدفون Noise Cancelling 700 همچنین شامل چهار میکروفن است که موجب افزایش کیفیت صدا در هنگام برقراری تماس می شوند. دکمه ای در پهلوی ایرکاپ وجود دارد که امکان دستیابی به دستیار گوگل و یا الکسا را فراهم می آورد. هدفون مدل 700 شامل ویژگی جدیدی به نام Bose AR بوده که با کمک حسگرهای حرکتی خود و GPS، قادر به ردیابی حرکت کاربر و ارائه اطلاعات درباره محیط پیرامون است.

شرکت Bose غیر از هدفون حذف نویز 700 ، ایربادهای 500 را نیز معرفی کرده است. این ایربادها در اواخر سال 2019 عرضه می شوند و شباهت زیادی به نسخه بروز شده SoundSport Free دارند. هدفون Noise Cancelling 700 در سال 2020 روانه بازار می شود. انتظار می رود این محصول به موفقیت مناسبی دست پیدا کند.

ارسال نظر