آغاز فروش ساعت هوشمند کاسیو WSD-F30 PRO Trek از ژانویه 2019

رسانه کلیک - ساعت هوشمند کاسیو WSD-F30 PRO Trek از ژانویه سال آینده میلادی در اختیار خریداران قرار می گیرد. این محصول در IFA 2018 معرفی شده بود.

آغاز فروش ساعت هوشمند کاسیو WSD-F30 PRO Trek از ژانویه 2019

در اوایل سال جاری میلادی و در طی برگزاری نمایشگاه IFA 2018، شاهد معرفی ساعت هوشمند کاسیو WSD-F30 PRO Trek بودیم. شرکت کاسیو به تازگی زمان عرضه این محصول را اعلام کرده است.

ساعت هوشمند جدید کاسیو از تاریخ 18 ژانویه 2019 در اختیار خریداران قرار می گیرد. این دستگاه با قیمتی برابر با 550 دلار به فروش می رسد. این محصول در مقایسه با ساعت های هوشمند موجود در بازار قیمت بالاتری دارد.

ساعت هوشمند کاسیو WSD-F30 PRO Trek در مقایسه با رقیبان خود به ویژگی های بیشتری مجهز شده که در این میان می توان به پشتیبانی از استاندارد نظامی MIL-STD-810 اشاره کرد. این استاندارد به معنای مقاومت بالای این محصول در شرایط مختلف است.

این ساعت هوشمند در برابر نفوذ آب، گرد و غبار و شرایط دمایی مختلف مقاوم است. در همین راستا کاربر می تواند بدون نگرانی، از این محصول در اکثر شرایط استفاده کند.

یکی از ویژگی های جذابی که این ساعت را نسبت به دیگر محصولات موجود در بازار متمایز می کند، استفاده از دو نمایشگر در آن است. این دو صفحه نمایش روی یکدیگر قرار گرفته اند که یکی از آن ها به صورت مونوکروم بوده و دیگری رنگی است.

کاسیو برای کاهش مصرف انرژی از دو صفحه نمایش استفاده کرده است. نمایشگر مونوکروم برای نمایش اطلاعات پایه مانند ساعت و تاریخ مورد استفاده قرار می گیرد. برای استفاده از قابلیت های هوشمند این محصول مانند نقشه و اپلیکیشن ها، صفحه نمایش رنگی کارایی خود را به نمایش می گذارد.

این محصول از قابلیت Extend Mode بهره می برد که به کاربران اجازه دانلود نقشه و استفاده از آن ها به صورت آفلاین را می دهد. این ساعت می تواند به صورت آفلاین اطلاعات مربوط به GPS را تا سه روز ذخیره کند.

ارسال نظر