شرکت Dell از مانیتور اولترا شارپ U4320Q رونمایی کرد

رسانه کلیک - کمپانی دل به تازگی از مانیتور جدید خود به نام اولترا شارپ U4320Q رونمایی کرد. مهم ترین مزیت این دستگاه نسبت به مدل های قبلی، پایه قابل تنظیم آن در جهات مختلف است. 

شرکت Dell از مانیتور اولترا شارپ U4320Q رونمایی کرد

کمپانی دل جزو نخستین شرکت های تولیدکننده مانیتورهای 43 اینچی به شمار می آید. این مانیتورها مخصوص دفاتر و محیط هایی هستند که در آن ها معمولا از پیکربندی های چند نمایشگری استفاده می شود. این شرکت به تازگی در رویداد CES از نمایشگر 42.5 اینچی اولترا شارپ U4320Q با رزولوشن 4K رونمایی کرده است. این نمایشگر شامل یک پنل جدید، یک پایه بهبودیافته و یک پورت USB-C می شود.

ظاهرا هدف شرکت دل از تولید مانیتور U4320Q، رسیدن به بهره وری بیشتر و جایگزینی این محصول به جای چندین نمایشگر کوچک تر است. البته به نظر می رسد که کمپانی Dell برای رسیدن به این هدف، از ویژگی های بسیار ساده و معمولی در مانیتور جدید خود استفاده کرده است. از جمله مشخصات U4320Q می توان به رزولوشن 3840 در 2160 پیکس، روشنایی معمولی 350 نیتی، نسبت کنتراست 1000:1، زوایای دید افقی و عمودی 178 درجه، زمان پاسخ دهی 5 میلی ثانیه ای در حالت سریع، و نرخ نوسازی 60 هرتزی اشاره کرد.

باید خاطر نشان کرد که این نمایشگر از کابل HDR10، فناوری نرخ تازه سازی متغیر و سایر بهبودهای چندرسانه ای پشتیبانی نمی کند. در حقیقت اولترا شارپ U4320Q به عنوان یک مانیتور کاری، تنها از محدوده رنگ sRGB بهره می برد که برای ویندوز کافیست.

با این حال مهم ترین مزیت مانیتور جدید دل به پایه قابل تنظیم آن مربوط می شود. این پایه را می توان از لحاظ ارتفاع، شیب، چرخش و همینطور مجموعه ای از اتصالات پیشرفته تنظیم کرد. علاوه بر ورودی های DisplayPort و HDMI، دستگاه جدید دارای پورت USB نوع C است که از حالت جایگزین DP پشتیبانی می کند. مانیتور اولترا شارپ U4320Q همچنین به طور کامل از قابلیت های تصویر در تصویر و تصویر در کنار تصویر بهره مند بوده و می تواند به طور همزمان با چهار کامپیوتر شخصی کار کند. البته باید گفت که این نمایشگر فاقد KVM و بلندگوهای داخلی است.

با توجه به گزارش های اخیر، محصول جدید دل در تاریخ 30 ژانویه سال جاری با قیمت اولیه 1049.99 دلار در دسترس مشتریان قرار می گیرد.

ارسال نظر