نسل جدید لپ تاپ های گیمینگ شرکت Dell معرفی شد

رسانه کلیک - شرکت Dell یکی از کمپانی های مطرح در زمینه تولید لپ تاپ محسوب می شود. به تازگی نسل جدید لپ تاپ های گیمینگ دل معرفی شده اند.

نسل جدید لپ تاپ های گیمینگ شرکت Dell معرفی شد

در حال حاضر می توان با اکثر لپ تاپ های موجود در بازار به انجام بازی های ویدیویی پرداخت. با این وجود اگر کاربر خواهان اجرای بازی های با گرافیک بالا باشد، باید هزینه زیادی را برای تصاحب دستگاه های مناسب پرداخت کند. معمولا برای اجرای بهترین بازی های روز با تنظیمات بالا، کاربر باید نزدیک به 2000 دلار و یا بیشتر هزینه کند.

شرکت دل محصولات گیمینگ خود را تحت برند Alienware روانه بازار می کند که البته این محصولات قیمت بالایی دارند و تمامی کاربران قادر به خرید آن ها نیستند. شرکت دل برای این مشکل راه حلی پیدا کرده است. به تازگی نسل جدید لپ تاپ های گیمینگ دل در سری G معرفی شده اند. این محصولات با توجه به مشخصات فنی قیمت های مختلفی دارند.

نسل جدید لپ تاپ های گیمینگ دل دارای سه محصول G5 ،G3 و G7 است. مدل G3 در دو نسخه مجهز به نمایشگر 15 و 17 اینچی روانه بازار می شود. کاربران برای اجرای بازی توسط این لپ تاپ باید به کارت گرافیک انویدیا GTX 1050 مورد استفاده در آن اعتماد کنند. در بالاترین نسخه این دستگاه به پردازنده نسل هشتم اینتل Core i7 و حافظه SSD مجهز می شود.

اگر کاربر خواهان قدرت بیشتری باشد می تواند مدل G5 یا G7 را خریداری کند. این دو لپ تاپ به کارت گرافیک انویدیا GTX 1060 با 6 گیگابایت حافظه اختصاصی GDDR5 مجهز می شود. دل در این محصولات از پردازنده نسل هشتم اینتل Core i7 استفاده کرده است البته کاربر می تواند مدل G7 را با پردازنده Core i9 سفارش دهد ( پردازنده اینتل Core i9 وارد دنیای لپ تاپ ها شد ).

مدل های G5 و G7 می توانند به صورت سفارشی با نمایشگر 4K در اختیار خریدار قرار بگیرند. نسل جدید لپ تاپ های گیمینگ دل قیمت مناسبی دارد. قیمت پایه مدل G3 در نسخه های 15 اینچی و 17 اینچی به ترتیب برابر با 749.99 و 1099.99 دلار است. دو مدل G5 و G7 نیز با قیمت های پایه 949.99 و 1099.99 دلار به فروش خواهند رسید.

ارسال نظر