شرکت DJI دوربین رقیب گوپرو را تولید می کند؟

رسانه کلیک - شرکت DJI که بیشتر به تولید وسایل نقلیه هوایی بدون سرنشین برای عکاسی و فیلمبرداری هوایی شهرت دارد، احتمالا قصد تولید انواعی از دوربین های اکشن را داشته باشد که بتواند با شرکت گوپرو نیز رقابت کند.

شرکت DJI دوربین رقیب گوپرو را تولید می کند؟

نام شرکت DJI به دلیل تخصص در تولید هواپیماهای بدون سرنشین برای بسیاری از افراد آشناست. گوپرو نیز شرکت دیگری بوده که به دلیل تخصص در تولید دوربین های اکشن، بین بسیاری از افراد شناخته شده است. گوپرو تاکنون اقدام به تولید کوادکوپترهای شرکت خود کرده است؛ اکنون نیز به نظر می رسد شرکت DJI قصد تولید دوربین های اکشن ویژه شرکت خود را داشته باشد.

این خبر به استناد توییت OsitaLV که ادعا کرده شرکت DJI قصد تولید دوربین های اکشن شرکت خود را دارد تا بتواند با شرکت هایی از جمله گوپرو رقابت کند، منتشر شده است. تایید صحت این خبر نیاز به انتشار جزئیات بیشتری دارد، اما کاملا محتمل است که این شایعات بر اساس تولید گجت Osmo Pocket با لنز فوق العاده واید منتشر شده باشد.

گجت Osmo Pocket شرکت DJI که در اصل نوعی گیمبال با دوربین ثابت است، سال گذشته رونمایی و روانه بازار شد. شرکت DJI گیمبال های دیگری را نیز در گذشته تولید کرده است، اما کاربران برای استفاده از این محصولات باید آن ها را به دوربین و یا گوشی هوشمند خود متصل می کردند. تفاوت Osmo Pocket در آن بود که خود دارای دوربین کوچک و ثابتی بود که در جیب نیز جا می گرفت.

این موضوع به معنای آن است که استفاده از تکنولوژی به‌کار رفته در Osmo Pocket و جاگذاری آن در بدنه یک دوربین اکشن، کاملا غیرممکن به نظر نمی رسد. برای تایید صحت این شایعات باید منتظر اخبار تکمیلی و جزئیات بیشتری از سوی شرکت DJI باشیم؛ با این حال انتظار می رود با معرفی اکشن کمرا DJI، شاهد رقابت جذابی در بازار باشیم.

ارسال نظر