پورتال های جدید فیسبوک معرفی شدند

رسانه کلیک - به استناد اخبار جدید، پورتال های جدید فیسبوک تنها چند ماه پس از رسوایی کمبریج آنالیتیکا رونمایی شدند و این رونمایی با موفقیت روبه‌رو شده است.

پورتال های جدید فیسبوک معرفی شدند

رونمایی از تعدادی وسایل خانگی هوشمند و جدید دارای دوربین های داخلی و میکروفن آن هم تنها چند ماه پس از رسوایی بزرگ کمبریج آنالیتیکا می توانست برای فیسبوک قمار بزرگی محسوب شود؛ با این حال اطلاعات جدید خبر از آن می دهند که رونمایی از پورتال های جدید فیسبوک تاکنون موفقیت آمیز بوده است.

یکی از نمونه های قدیمی پورتال های فیسبوک، پورتال پلاس است که اکنون قیمت آن کمتر شده و به 279 دلار رسیده است. با این حال، پورتال 10.1 اینچی معمولی به طور کلی بازطراحی شده است. قیمت ورژن های پورتال TV و پورتال مینی نیز به ترتیب 149 و 129 دلار است.

پورتال مینی فیسبوک دارای صفحه نمایش 8 اینچی لمسی با رزولوشن مشابه نسخه بزرگتر است. این پورتال می تواند رقیبی جدی برای نست هاب 7 اینچی گوگل و اکو شو 5 آمازون محسوب شود.

پورتال پلاس فیس بوک

نمایشگرهای هوشمند این پورتال ها قادر به برقراری تماس ویدیویی از طریق مسنجر فیسبوک و واتس اپ و پخش موسیقی از اسپاتیفای، پاندورا و آی هارت رادیو هستند. این دستگاه ها همچنین به دستیار هوشمند الکسا متعلق به آمازون نیز مجهز هستند که با عبارت "Hey Portal" شروع به کار می کنند.

پورتال TV دارای انعطاف بی نظیری است که آن را حین تماس های ویدیویی آشکار می کند. این ویژگی به کاربر اجازه می دهد بدون اینکه از قاب خارج شود، آزادانه حرکت کند و صحبت کند. پورتال و پورتال مینی علاوه بر مجهز بودن به دوربینی که کاربر را به سادگی در اتاق دنبال می کند، به عملکرد صوت هوشمند نیز مجهز شده که صداهای پس زمینه را به حداقل رسانده و کیفیت صدای کاربر را بالا می برد. نکته جالب برای افرادی که نگران امنیت خود هستند این است که میکروفن و دوربین این دستگاه ها را می توان به سادگی خاموش کرد.

پورتال TV فیس بوک

مطابق اخبار منتشر شده توسط فیسبوک، هدف از تولید پورتال TV برقراری تماس ویدیویی در صفحه نمایشی بزرگ در خانه است. این دستگاه سبک و نازک به سادگی به تلویزیون استاندارد کاربر از طریق پورت HDMI متصل می شود.

ارسال نظر