احتمال معرفی اولین تبلت ایسوس مجهز به سیستم عامل کروم در نمایشگاه CES 2019

رسانه کلیک - گزارشی جدید به احتمال معرفی اولین تبلت ایسوس مجهز به سیستم عامل کروم در نمایشگاه CES 2019 در اوایل سال آینده میلادی اشاره می کند.

احتمال معرفی اولین تبلت ایسوس مجهز به سیستم عامل کروم در نمایشگاه CES 2019

چند ماه دیگر نمایشگاه CES 2019 شروع به کار می کند. این نمایشگاه که در شهر لاس وگاس برگزار می شود، میزبان محصولات جدید شرکت های مختلف است. در صورتی که گزارش اخیر صحت داشته باشد، در نمایشگاه CES 2019 با اولین تبلت ایسوس مجهز به سیستم عامل کروم ملاقات می کنیم.

ایسوس تا به امروز تبلت های زیادی را روانه بازار کرده که اکثر آن ها دارای سیستم عامل موبایل گوگل هستند. این شرکت تایوانی برای رقابت با محصولاتی مانند سرفیس پرو نیز تبلت هایی مجهز به سیستم عامل ویندوز را معرفی و روانه بازار کرده است.

یک حساب کاربری در توییتر خبر از معرفی این تبلت ایسوس در نمایشگاه CES 2019 داده است. بر اساس اعلام این افشاگر، محصول آینده ایسوس از نمایشگر 10 اینچی بهره می برد. در حال حاضر اطلاعات بیشتری در رابطه با این تبلت در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است.

در صورتی که ایسوس قصد داشته باشد یک محصول گران قیمت را روانه بازار کند، احتمال استفاده از چیپست کوالکام اسنپدراگون 845 در آن وجود دارد. در حال حاضر ایسوس در رابطه با این گزارش واکنشی از خود نشان نداده است.

گوگل به تازگی تصمیم گرفته با استفاده از سیستم عامل کروم در تبلت ها، تغییراتی را در این بخش از بازار ایجاد کند. در گذشته شاهد معرفی تبلت های شرکت ایسر و گوگل مجهز به این سیستم عامل بودیم.

گوگل در گذشه نه چندان دور همراه با معرفی گوشی های پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال، تصمیم گرفت از اولین تبلت خود مجهز به سیستم عامل کروم رونمایی کند. پیکسل اسلیت از مشخصات فنی قدرتمندی بهره می برد که برای مثال می توان به پردازنده های شرکت اینتل اشاره کرد.

ارسال نظر