نخستین تصویر از اپل واچ سری 5 فاش شد

رسانه کلیک - نخستین تصویر از اپل واچ سری 5 در اختیار رسانه قرار گرفت. این محصول احتمالا با قاب آلومینیومی، استیل، تیتانیومی و سرامیکی عرضه می شود.

نخستین تصویر از اپل واچ سری 5 فاش شد

با اینکه اپل واچ سری 5 احتمالا در اواخر سال جاری میلادی به بازار می آید، اما به تازگی تصویر جدیدی از این ساعت هوشمند به اینترنت راه یافته است. در یکی از پست های به اشتراک گذاشته شده در وب سایت SlashLeaks، تصویری از یک ساعت مچی اپل با شماره مدل A2157 به چشم می خورد که ظاهرا متعلق به اپل واچ سری 5 است.

یک کاربر اینستاگرامی فرانسوی به نام استیون هیون، برای نخستین بار این عکس را در حساب کاربری محرمانه خود به نمایش گذاشت. البته صحت این تصویر هنوز مشخص نشده، چراکه این روزها به راحتی می توان یک عکس را دستکاری کرد و به هر شکل دلخواهی تغییر داد. اما با توجه به اینکه اپل در سال 2018، طراحی اپل واچ را تغییر داده و صفحه نمایش آن را کمی بزرگ تر کرده است، بعید نیست که تصویر منتشر شده توسط هیون، متعلق به نسل جدید ساعت های هوشمند اپل باشد. چراکه به نظر نمی رسد شرکت اپل به این زودی بخواهد طراحی اپل واچ را مجددا تغییر دهد.

کمپانی اپل تاکنون هیچ تاریخی را برای رونمایی از اپل واچ سری 5 مشخص نکرده است، اما با توجه به احتمال معرفی آیفون 11 در رویداد ماه سپتامبر، می توان پیش بینی کرد که ساعت هوشمند جدید اپل نیز در همین روز به علاقه مندان معرفی می شود.

همانطور که می دانید، شرکت اپل تاکنون بدنه های آلومینیومی و استیل را برای ساعت های هوشمند خود در نظر گرفته است. اما اخبار و شایعات جدید نشان می دهند که نسل جدید اپل واچ احتمالا با قاب های بسیار جذاب تیتانیومی و سرامیکی نیز در دسترس هواداران قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر