انتشار تصاویر شماتیک از طراحی ساعت هوشمند Fitbit پیش از رونمایی رسمی محصول!

رسانه کلیک - طبق اخبار جدیدی که به گوش می رسد، خانواده اسمارت واچ Fitbit به زودی معرفی خواهد شد. این در حالی است که امروز رندرهای ساعت هوشمند فیت بیت پیش از رونمایی در فضای مجازی منتشر شد.

انتشار تصاویر شماتیک از طراحی ساعت هوشمند Fitbit پیش از رونمایی رسمی محصول!

امروز در رسانه ها، شاهد آن بودیم که تصاویر رندر شده اسمارت واچ Fitbit پیش از رونمایی این محصول در فضای مجازی پخش شد. در این تصویر، شاهد یک ساعت هوشمند جذاب هستیم که نسبت به مواردی که پیش‌تر در محیط اینترنت منتشر شده بود، زیباتر به نظر می رسد.

از نظر طراحی، اسمارت واچ Fitbit را می توان ترکیبی از Ionic و ساعت هوشمند Pebble دانست. ( امکانات جدید ساعت هوشمند Pebble در نسخه به روز شده اندروید ) خوشبختانه مسئولان شرکت فیت بیت متوجه این موضوع شدند که طراحی Ionic آنچنان که باید و شاید جذاب نبود و به همین دلیل، تصمیم گرفتند تا آن را تغییر داده و به جذابیت آن بیافزایند.

به عنوان یکی از مشخصات ساعت هوشمند Fitbit، باید به این موضوع اشاره کنیم که این محصول کمی کوچکتر از Ionic خواهد بود و تا عمق 50 متری نیز در مقابل نفوذ آب مقاوم است. اما یک نکته منفی در مورد آن وجود دارد و آن هم عدم پشتیبانی از GPS است.

این ساعت هوشمند در 4 رنگ مشکی، نقره ای، رزگلد و ذغالی عرضه خواهد شد. اما خریداران می توانند اسمارت واچ خود را با بندهای متنوع مزین کنند.

اسمارت واچ Fitbit

اما خبر خوب آن است که ساعت هوشمند فیت بیت نسبت به Ionic که با قیمت 300 دلار در دسترس است، ارزان تر خواهد بود. در حال حاضر، خبری در مورد زمان عرضه این محصول عنوان نشده اما بر اساس شایعات به گوش رسیده، علاقمندان به خرید اسمارت واچ فیت بیت زمان زیادی را منتظر نخواهند ماند و به زودی باید شاهد رونمایی از این اسمارت واچ باشیم.

با توجه به تصویر منتشر شده، نظر شما در مورد این ساعت هوشمند جذاب چیست؟ کدام رنگ آن بیشتر نظر شما را جلب کرده و آیا مایل به خرید ساعت هوشمند Fitbit هستید؟

ارسال نظر