تبلت جدید سامسونگ در بنچمارک گیک بنچ مشاهده شد

رسانه کلیک - تبلت جدید سامسونگ در بنچمارک Geekbench حضور پیدا کرد. این تبلت پرچمدار به احتمال زیاد سامسونگ گلکسی Tab S5 است.

تبلت جدید سامسونگ در بنچمارک گیک بنچ مشاهده شد

در ماه فوریه سال جاری میلادی شرکت سامسونگ از تبلت جدید خود، گلکسی Tab S5e رونمایی کرد ( گلکسی Tab S5e سامسونگ با قیمت 400 دلار معرفی شد ). این تبلت از طراحی زیبایی بهره می برد و به مشخصات فنی مناسبی مجهز شده است.

این تبلت دارای نمایشگر 10.5 اینچی با فناوری Super AMOLED بوده و ضخامتی برابر با 5.5 میلی متر دارد. این محصول با قیمتی نزدیک به 400 یورو در بازار به فروش می رسد.

در حالی که سامسونگ این تبلت خود را با طراحی جذابی روانه بازار کرده، برای آن چیپست کوالکام اسنپدراگون 670 را در نظر گرفته است. اسنپدراگون 670 یک پردازنده میان رده محسوب می شود.

به تازگی تبلت جدید سامسونگ با شماره مدل SM-T865 در بنچمارک گیک بنچ حضور پیدا کرده است. این محصول از سیستم عامل پیش فرض اندروید پای بهره می برد و دارای 6 گیگابایت رم است که تفاوتی با گلکسی S5e ندارد.

تفاوت اصلی میان این دو تبلت، پردازنده مورد استفاده در آن‌هاست. گلکسی تب اس 5 مانند Tab S5e دارای ضخامت کمی خواهد بود. تبلت جدید سامسونگ در بخش تک هسته ای و چند هسته ای به ترتیب موفق به کسب امتیاز 3506 و 9788 شده است.

در آگوست سال گذشته میلادی شاهد رونمایی از تبلت گلکسی تب اس 4 بودیم. با توجه به این موضوع، احتمال رونمایی از تبلت جایگزین آن در ماه آگوست 2019 وجود دارد.

گلکسی Tab S4 به صفحه نمایش 10.5 اینچی با فناوری Super AMOLED مجهز شده است. این دستگاه که با سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو وارد بازار شد، هم اکنون دارای سیستم عامل اندروید پای به همراه رابط کاربری One UI است.

از مشخصات این تبلت می توان به چیپست اسنپدراگون 835، 4/6 گیگابایت رم، 64/256 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و باتری 7300 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

ارسال نظر