ساعت هوشمند فسیل Hybrid HR با دو هفته شارژدهی معرفی شد

رسانه کلیک – شرکت فسیل امروز جدیدترین ساعت هوشمند خود به نام فسیل Hybrid HR را به دنیا معرفی کرد. این اسمارت واچ از تاریخ 18 نوامبر و در دو مدل مختلف روانه بازار می شود.

ساعت هوشمند فسیل Hybrid HR با دو هفته شارژدهی معرفی شد

کمپانی فسیل چندی پیش از جدیدترین اسمارت واچ خود یعنی فسیل Hybrid HR رونمایی کرد. این محصول در واقع یک ساعت معمولی با عقربه های مکانیکی بوده که برخی از ویژگی های ساعت هوشمند نیز در آن گنجانده شده است. هیبرید HR با صفحه 27 میلیمتری در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

نکته جالب درباره اسمارت واچ های هیبریدی آن است که این ساعت ها در عین بهره مندی از فناوری های جدید، ظاهر سنتی و اصیل خود را نیز حفظ کرده اند. فسیل Hybrid HR علاوه بر اعلام بروزرسانی ها و نوتیفیکیشن های جدید، تغییرات آب و هوایی، تماس ها و پیام های دریافتی را به شما نشان می دهد.

طبق گفته های استیو اوانز، معاون اجرایی شرکت فسیل، ظاهر و عملکرد دستگاه برای مشتریان اهمیت ویژه ای دارد. برای همین اضافه کردن قابلیت های جدید به این اسمارت واچ ها موجب رضایت افراد بسیاری شده است. از جمله این قابلیت ها می توان به شمارشگر ضربان قلب و نمایشگر همیشه روشن اشاره کرد که امکان خواندن سریع پیام ها را برای کاربر فراهم می آورد.

یکی دیگر از ویژگی های مهم فسیل Hybrid HR شارژدهی بالای آن است. گفته می شود که این محصول تا دو هفته نیازی به شارژ مجدد ندارد؛ حتی اگر کاربر به صورت مداوم در حال استفاده از قابلیت های آن باشد. اسمارت واچ جدید فسیل در دو نوع مختلف به بازار عرضه می شود: مدل Charter HR و مدل Collider HR که هر دو از استیل ضد لک ساخته شده اند و پهنای بند آن ها به ترتیب برابر با 18 و 22 میلیمتر است.

ساعت های فسیل Hybrid HR از 18 نوامبر در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد. البته افراد می توانند از همین امروز و با مراجعه به وب سایت Fossil.com نسبت به پیش خرید این ساعت ها اقدام کنند. قیمت در نظر گرفته شده برای این محصول حدودا 195 دلار است.

ارسال نظر