ساعت هوشمند فسیل اسپرت از راه رسید!

رسانه کلیک - ساعت هوشمند فسیل اسپرت به صورت رسمی معرفی شد. قدرت این محصول را جدیدترین پردازنده کوالکام مخصوص گجت های پوشیدنی، اسنپدراگون Wear 3100 تامین می کند.

ساعت هوشمند فسیل اسپرت از راه رسید!

در بازار ساعت های هوشمند، اپل واچ بالاتر از رقبای خود قرار دارد. در حالی که سیستم عامل Wear OS شرکت گوگل عملکرد مناسبی را از خود نشان می دهد، محصولات مجهز به این سیستم عامل از پردازنده های قدیمی بهره می برند.

به تازگی از ساعت هوشمند فسیل اسپرت رونمایی شده است. شرکت فسیل برای تامین قدرت جدیدترین ساعت هوشمند خود، چیپست اسنپدراگون ویر 3100 را در نظر گرفته است.

ساعت هوشمند فسیل اسپرت با قیمت 255 دلار در اختیار خریداران قرار می گیرد. این قیمت در مقایسه با محصولات رقیب مانند گلکسی واچ و ال جی واچ W7 کمتر است.

در گذشته شاهد عرضه ساعت های هوشمند فسیل مجهز به سیستم عامل Wear OS گوگل بودیم؛ با این حال ساعت هوشمند فسیل اسپرت از طراحی مدرن تری بهره می برد. به نظر می رسد رقیب اصلی این محصول، ساعت هوشمند Fitbit Versa باشد.

ساعت هوشمند فسیل اسپرت

اسمارت واچ شرکت فسیل در مقایسه با محصول Fitbit نزدیک به 55 دلار گران تر است. دلیل قیمت بالاتر این محصول، استفاده از GPS در آن است. این محصول مانند Fitbit Versa قادر به کنترل ضربان قلب بوده و دارای تراشه NFC برای پرداخت پول است.

ساعت هوشمند فسیل اسپرت و رقیب آن، فیت بیت ورسا برای شنا مناسب هستند و همچنین شارژدهی بسیار بالایی دارند. این محصول به علت استفاده از پردازنده اسنپدراگون Wear 3100، بیش از 24 ساعت کاربر را همراهی می کند.

شرکت فسیل تغییراتی در اندازه نمایشگر و همچنین رزولوشن محصول جدید خود ایجاد نکرده است. خریدار می تواند این ساعت هوشمند را در دو اندازه 41 و 43 میلی متری سفارش دهد. این دستگاه در 6 رنگ روانه بازار می شود و خریداران از تاریخ 12 نوامبر قادر به تصاحب آن خواهند بود.

ارسال نظر