گلکسی اس ۸ اکتیو چندان زشت نخواهد بود!

رسانه کلیک - به تازگی تصاویری منتشر شده اند که نشان می‌دهند سامسونگ به رسم پیشین برای جدیدترین پرچمدارش یعنی اس ۸ نیز نسخه مقاوم تر با نام اکتیو ارائه خواهد کرد.

گلکسی اس ۸ اکتیو چندان زشت نخواهد بود!

ارائه نسخه اکتیو برای پرچمداران سامسونگ از زمان گلکسی اس ۴ آغاز شده بود و حالا نیز به نظر می‌رسد که سامسونگ همچنان بر ادامه حیات این خانواده پایبند است.

بر این اساس در سال پیش رو، نه یک پرچمدار جدید بلکه دو تلفن هوشمند رده بالای سامسونگی خواهیم دید؛ چرا که با در نظر گرفتن عدم تغییر سخت افزار نسخه اکتیو اس ۸ نسبت به نسخه عادی ، می‌توان آن را محصولی در حد و اندازه های اس ۸ یا دست به قلمِ پیش رو یعنی نوت ۸ دانست.

اس ۸ اکتیو

ارائه یک نسخه جان سخت از یک تلفن هوشمند چشم نواز و ظریف، به خودی خود به معنای زمختی و وجود قطعات فیزیکی محافظ است و بر حسب عادت، از چنین محصولی کمتر توقع ارائه یک چهره زیبا می‌رود. اما خوشبختانه این بار اس ۸ اکتیو اندکی از این معادله فاصله گرفته و حداقل در نمای روبروی آن غیر از حذف خمیدگی صفحه (که ما را به یاد ال جی G6 می‌اندازد) و وجود یک حاشیه محافظ، تفاوت محسوسی با همان اس ۸ زیبا رو نمی‌بینیم. هرچند وقتی به قاب پشتی دستگاه می‌رسیم، گویی با محصولی از سری J سامسونگ آن هم نسخه ماقبل ۲۰۱۶ اش مواجه شده ایم.

البته با وجود این تغییر های نه چندان چشم نواز، باز هم نمی‌توان خرده درشتی به اس ۸ اکتیو گرفت چرا که این دستگاه قرار است یار با وفای شما در شرایط سخت باشد و طبیعی است که برای محافظت از جانش، جلیقه های ضد ضربه بر تنش ببینیم. با این وجود شاید بد نبود سامسونگ علاوه بر این تغییرات، جنس نمایشگر اس ۸ اکتیو را نیز پلاستیکی در نظر می‌گرفت (همچون صفحه نمایش پلاستیکی و قابل تعویض موتورولا Moto Z Force)؛ در حالیکه شاهد ابقای شیشه به عنوان جنس صفحه نمایش این دستگاه هستیم.

اما آیا یک دستگاه برای همراهی شما در شرایط سخت تنها به یک بدنه مقاوم نیاز دارد؟ اینجاست که سامسونگ با افزایش ۱۰۰۰ میلی آمپری باتری نسبت به نسخه عادی و قرار دادن یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری در اس ۸ اکتیو، به روشنی جواب ما را می‌دهد.

در پایان همانطور که در ابتدا ذکر شد، کاهشی در قدرت سخت افزاری اس ۸ در کار نخواهد بود و این خبر خوشی است برای کسانی که در کنار نیاز به داشتن یک همراه مقاوم و جان سخت، از در دست داشتن یکی از قدرتمندترین تلفن های هوشمند فعلی بازار نیز بدشان نمی‌آید!

ارسال نظر